Trening do oceny

#27062

Hades
Keymaster

1. 1.Klata -wyciskanie sztangielek na lawce poziomej 12 10 8 /-wyciskanie sztangi na lawce skosnej 12 10 8 /-wyciskanie sztangi na lawce dolnej 12 10 8 /-przenoszenie sztangielki za glowe 12 10 8 6 rozpietki dodasz jak bedziesz mial zastoj, a usuniesz stad jedno ćwiczenie…2.Biceps-uginanie sztangi lamanej stojac 12 10 8 -uginanie ramion w siadzie ze sztangielka z oparciem o kolano 12 10 8-mlotki 12 10 8Bary-wyciskanie sztangielek 12 10 8 6-unoszenie sztangielek bokiem w gore 12 10 8 6-unoszenie sztangielek bokiem w gore w opadzie12 10 8 63.Triceps -wyciskanie francuskie sztangi lezac 12 10 8-wyciskanie francuskie jednoracz sztangielki w siadzie 12 10 8 Przedramiona-uginanie nadgarstkow podchwytem 4x max-uginanie nadgarstkow nachwytem 4x max4.Grzbiet -podciaganie się na drazku szerokim uchwytem 3x 10-podciaganie się na drazku waskim uchwytem 3x 10-podciaganie sztangielki w opadzie 12 10 8 6-szrugsy sztangielkami 12 10 8 6-prostowniki 4x 15 Chodz 3 razy w tyg klata, triceps -grzbiet, biceps-bary, grzbiet-nogi(???). Zwiazku z tym usunolem jeszcze ćwiczenie "wyciskanie w lezeniu na lawce poziomej waskim uchwytem" gdyz juz przy samych cwiczeniach na klate obciazysz triceps…

Pin It on Pinterest