Trening do oceny

#27065

Hades
Keymaster

107467:date wto, 13 lut 2007 - 10:50:name Raptor) ”(Raptor @ wto, 13 lut 2007 - 10:50) snapback107467/snapback/ cel tych ćwiczeń jest taki sam, czyli wzmocnienie mięśnia prostownika grzbietu tylko unoszenie tulowia z opadu nie zrobisz na domowej silowni jesli nie masz specjalnej lawki lub osoby, którą będzie przytrzmywac twoje nogi. Wybor należy do "Paprykarza" To ćwiczenie ktore wykonuje na lawce kladzac się twarza do dolu…Ponizej przestawiam zmieniony plan…1. 1.Klata -wyciskanie sztangielek na lawce poziomej 12 10 8 / rozpietki 2×10 -wyciskanie sztangi na lawce skosnej 12 10 8 / rozpietki 2×10 -wyciskanie sztangi na lawce dolnej 12 10 8 / rozpietki 2×10 -przenoszenie sztangielki za glowe 12 10 8 62.Biceps-uginanie sztangi lamanej stojac 12 10 8 -uginanie ramion w siadzie ze sztangielka z oparciem o kolano 12 10 8-mlotki 12 10 8Bary-wyciskanie sztangielek 12 10 8 6-unoszenie sztangielek bokiem w gore 12 10 8-unoszenie sztangielek bokiem w gore w opadzie12 10 8-podnoszenie sztangi wzdluz tulowia 12 10 83.Triceps -wyciskanie francuskie sztangi lezac 12 10 8-wyciskanie francuskie jednoracz sztangielki w siadzie 12 10 8-waskie wyciskanie sztangi lezac 12 10 8 6 Przedramiona-uginanie nadgarstkow podchwytem 4x max-uginanie nadgarstkow nachwytem 4x max4.Grzbiet -podciaganie się na drazku szerokim uchwytem 4x 10-podciaganie się na drazku waskim uchwytem 4x 10-wioslowanie sztanga w opadzie 12 10 8 6-podciaganie sztangielki w opadzie 12 10 8 6-szrugsy sztangielkami 12 10 8 6-prostowniki 4x 15 Co byscie teraz zmienili?? Dodam ze na klate i plecy mam tak duzo ćwiczeń bo te dwie partie mam najslabiej rozbudowane… I jeszcze mam jedno pytanko: Na sile chodze 4 razy w tygodniu i do tego chodze jeszcze na muay thai 2 razy w tyg i zastanawiam się czy nie przemeczam swoich mięśni zbyt mocno?Czy zdarza się zregenerowac?

Pin It on Pinterest