Trening do oceny

#27153

Hades
Keymaster

1.Klata ???-wyciskanie sztangi na lawce plaskie 12 10 8 6/-wyciskanie sztangi na lawce skosnej 12 10 8 6 -wyciskanie sztangielek na lawce poziomej 12 10 8 6/ -rozpietki 12 10 8 62.Biceps-uginanie sztangi lamanej stojac 12 10 8 -uginanie sztangi lamanej waskim uchwytem 12 10 8 usun-uginanie ramion w siadzie ze sztangielka z oparciem o kolano 12 10 8-mlotki 12 10 8Bary-wyciskanie sztangielek 12 10 8 6-unoszenie sztangielek bokiem w gore 12 10 8-unoszenie ramion w przod ze sztangielkami 12 10 8 usun-podnoszenie sztangi wzdluz tulowia 12 10 8 3.Triceps-wyciskanie francuskie sztangi lezac 12 10 8-wyciskanie francuskie jednoracz sztangielki w siadzie 12 10 8-waskie wyciskanie sztangi lezac 12 10 8 6-pompki w podporze tylem 4×15 usunPrzedramiona-uginanie nadgarstkow podchwytem 4x max-uginanie nadgarstkow nachwytem 4x max4.Grzbiet (za duzo ćwiczeń)-podciaganie się na drazku szerokim uchwytem 2x 10-podciaganie się na drazku podchwytem 2x 10-wioslowanie sztanga w opadzie 12 10 8 6 usun-podciaganie sztangielki w opadzie 12 10 8 6-szrugsy sztangielkami 12 10 8 6-prostowniki 4x 15 tz. jakie ćwiczenie na prostownik grzbietu?

Pin It on Pinterest