Trening do oceny

#27212

Hades
Keymaster

Duzo bledow… Klatka ma bardzo dziwny zapis, ciezko się polapac… Zrob tak:-wyciskanie sztangi plasko 4x-wyciskanie hantli na skosie w gore x4-rozpietki plasko x2-rozpietki skos x2lub podobnie, to co Ty napisales to się nie nadaje…Biceps zrob tak:-uginanie sztangi lamanej stojac 12 10 8 -mlotki 12 10 8-uginanie ramion w siadzie ze sztangielka z oparciem o kolano 3×10 (powoli ze srdenim ciezarem)Barki: masz dwa ćwiczenia na przednie i boczne aktony, wywal to "unoszenie ramion w przod ze sztangielkami 12 10 8" i zrob zamiast tego odwrotne rozpietki lub unoszenie hantelek na bok w opadzie tulowia (to zupelnie inne ćwiczenie niz unoszenie hantli na bok)Triceps tak:-waskie wyciskanie sztangi lezac 10 8 6-wyciskanie francuskie sztangi lezac 12 10 8-wyciskanie francuskie jednoracz sztangielki w siadzie 12 10 8Przedramiona kazde ćwiczenia po 2 serieGrzbiet ujdzie w tloku… Tylko "-szrugsy sztangielkami 12 10 8 6" daj to na koniec (to są kaptury a nie plecy). Serio będzie Ci się chcialo tyle podciagac? Zamiast podciaganie się na drazku podchwytem zamienn to na chwyt naturalny albo waski nachwyt.

Pin It on Pinterest