Trening na Mase

#22104

Hades
Keymaster

Pon:Klatka,BrzuchKlatka:-wyciskanie sztangi na lawce poziomej(4serie po 12/18/6)-wyciskanie sztangi na lawce skonsje gora(4serie po 12/18/6)-wyciskanie hantli na lawce skosnej gora(4serie po 20-15)-rozpietki z hantlami na lawce skosnej gora(4serie po 20-15)Brzuch:-wznosy nog na drazku(4serie po 50)-brzuszki(4serie po 50) Wtlecy,KapturyPlecy:-podciaganie się na drazku szerokim chwytem(4serie po 12/18/6)-podciaganie sztangi w opadzie wasko(4serie po 12/18/6)-podciaganie hantli w opadzie(4serie po 20-15)-martwy ciag(4serie po 12/18/6)Kaptury:-szrugsy ze sztanga(4serie po 20)-szrugsy z hantlami(4serie po 20)Sr:Biceps,Triceps,PrzedramieBiceps:-uginanie ramion ze sztanga na modlitewniku(4serie po 12/18/6)-uginanie ramion z hantlami ze skretem(4serie po 20-15)-uginanie ramion z hantlami o kolano(4serie po 20-15)Triceps:-francuskie wyciskanie sztangi lezac(4serie po 12/18/6)-francuskie wyciskanie hantli jednoracz siedzac(4serie po 20-15)-prostowanie ramion na wyciagu(4serie po 20-15)Przedramie:-uginanie ramion ze sztanga nachwytem(4serie po 20-15)-uginanie nadgarstkow sztanga lub hantlami(SUPERSERIA do 1cwiczenia)Czw:Barki,KapturyBarki:-wyciskanie sztangi sprzed glowy(4serie po 12/18/6) -unoszenie hantli bokiem w gore(4serie po 20-15)-unoszenie ramion w bok nachylony(4serie po 20-15)-podciaganie sztangi do brody(4serie po 12-8)Kaptury:-szrugsy ze sztanga(4serie po 20)-szrugsy z hantlami(4serie po 20)Pt:Nogi,BrzuchNogi:-przysiady ze sztanga(4serie po 12/18/6)-prostowanie nog na maszynie(4serie po 20-15)-uginanie nog na maszynie(4serie po 20-15)-wspiecia na palce(4serie po 50-40) Brzuch:-wznosy nog na drazku(4serie po 50)-brzuszki(4serie po 50)

Pin It on Pinterest