trening na mase

#22134

Hades
Keymaster

wt: KLATA -BICEPSpt: PLECY – TRICEPSndz: NOGI – BARKI i chyba się skusze bo tylko wtorek będzie zajety w dni szkolne (nie liczac pićtku bo po szkole koniec tygodnia P )a z cwiczeniami to tak :Klatkawyciskanie sztangi w lezeniu 4×10 wyciskanie sztangi skos 4×10 rozpietki 4x10Triceps: teraz to mozesz dowolnie cwiczyc triceps gdyz nie robisz tej grupy mięśniowej razem z klata-waskie wyciskanie sztangi 3×10 (zostawiam to ćwiczenia bo jak zaczalem je wykonywac triceps zaczal wreszcie rosnac)-francuz sztanga lezac 3×10 -odwrotne pompki 2×10 (to zostawie bo jak dla mnie idealne ćwiczenia na koniec – straszna pompa jest po nim)Barki jeszcze te barki mozesz robic tak jak CI pisze ulOki/u lub zamienic te unoszenie w przod na unoszenie w opadzie T lub podciaganie sztangi wzdluz Twyciskanie sztangi z klatki 4×10 unoszenie hantlow w opadzie tulowia na boki 3×10 (??) tak tak 3 serieunoszenie hantli w przod 3×10 (zmienione)szrugsy 4×10 Plecy:-podciaganie na drazku szerokim nachwytem 3x max (w moim przypadku 8,6,6-4) nie wazne ile, wazne ze robisz na maxa -wioslowanie sztanga 3×10-wioslowanie hantla 3×10-MC 4x10Biceps max 9 serii jak pisalem albo robisz x4 x4 albo x3 x3 x3-uginanie sztangi stojac 3×10-mlotki stojac 2×10 3 serie-uginanie hantla w podporze o kolano 2×10 3 serie (tutaj zastanawiam się czy nie wiecej serii bo biceps to umnie naslabsza partia ;/ )Nogi: tu za malo cw., brakuje na mm. kulszowo-goleniowe. Nie masz doswiadczenia z cw. na mm. nog ucz się na poczatku prawidlowej techniki, a pozniej stopniowo zwiekszaj. Rob na razie 3 serie pozniej zwiekszysz do 4 serii-przysiady ze sztanga 3×10 (??)-wykroki z hantlami 3×8 (??)- MC na prostych nogach -wspiecia na palcach 3x ??Brzuch:-cwiczylem ABS ale jakos nie pasuje mi ten trening (jak ktos moze niech cos zasugeruje)Przeczytaj to i wymysl jakis trening na mięśnie brzucha: https://www.kulturystyka.org.pl/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=9572

Pin It on Pinterest