trening na mase

#22149

Hades
Keymaster

hmm najbardziej pasuje mi wt: KLATA -BICEPSpt: PLECY – TRICEPSndz: NOGI – BARKI i chyba się skusze bo tylko wtorek będzie zajety w dni szkolne (nie liczac pićtku bo po szkole koniec tygodnia P )a z cwiczeniami to tak :Klatkawyciskanie sztangi w leżeniu 4×10 wyciskanie sztangi skos 4×10 rozpiętki 3x10Triceps: -wąskie wyciskanie sztangi 3×10 (zostawiam to ćwiczenia bo jak zaczalem je wykonywac triceps zaczal wreszcie rosnac)-francuz sztangą leżąc 3×10 -odwrotne pompki 2×10 (to zostawie bo jak dla mnie idealne ćwiczenia na koniec – straszna pompa jest po nim)Barkiwyciskanie sztangi z klatki 4×10 unoszenie hantlow w opadzie tułowia na boki 3×10 (??) unoszenie hantli w przod 3×10 (zmienione)szrugsy 4×10 Plecy:-podciaganie na drazku szerokim nachwytem 3x max (w moim przypadku 8,6,6-4)-wioslowanie sztanga 3×10-wioslowanie hantla 3×10-MC 4x10Biceps-uginanie sztangi stojąc 3×10-młotki stojąc 2×10 -uginanie hantla w podporze o kolano 2×10 (tutaj zastanawiam się czy nie wiecej serii bo biceps to umnie naslabsza partia ;/ )Nogi:-przysiady ze sztanga 3×10 (??)-wykroki z hantlami 3×8 (??)-wspiecia na palcach 3x ??Brzuch:-cwiczylem ABS ale jakos nie pasuje mi ten trening (jak ktos moze niech cos zasugeruje) (według zalecen Raptora )

Pin It on Pinterest