trening na mase

#22177

Hades
Keymaster

sob: plecy, biceps juz kiedys pisalem w jakims poscie, ze to jest zly wybor. Tu masz link (link nieaktualny) wt: klatka, triceps okczw: barki nog nie cwicze bo mam słabe kolana a pozatym jezdzilem na rowerze dlugo i mam 63 cm w udzie wiec narazie starczy kolana nie moga byc slabe, slabe to masz mięśnie, ktore stabilizuja kolano wiec to nie jest prosba zebys cwiczyl nogi tylko rozkazKlatkaokwyciskanie sztangi w leżeniu 3×10 4 seriewyciskanie sztangi skos 2×10 4 serierozpiętki 3×10 staly ciężarTricepswąskie wyciskanie sztangi 3×10 odpusc sobie to cw. bo duzo juz wyciskales podczas cw. na klatke piersiowafrancuz sztangą leżąc 2×10 3 serieodwrotne pompki 2×10 3 serie ja proponuje zamienic na prostowanie sztangielki w opadzie TBarkiwyciskanie sztangi z klatki 2×10 4 serieunoszenie hantlow na boki 3×8 staly ciężarpodciąganie sztangi wzdłuż tułowia2x10 3 serieszrugsy 3×10 4 seriePlecy dodaj podciaganie szerokim nachwytem i sciaganie drazka wyciagu gornego (ewentualnie podciaganie chwytem neutralnym) po 3 serie. Beda to 2 pierwsze cw.wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia 3x10wiosłowanie hantlą w opadzie tułowia 3x10MC 3×10 4 serieBicepsuginanie sztangi stojąc 3x10uginanie hantla w podporze o kolano 2×10 ostatnie cw.młotki stojąc 2×10 narazie bez progresji ; z progresja oczywiscie 12-6 na poczatek. Tam gdzie pisalem staly ciezar to progresji nie stosujeszpozniej napiszesz nam trening nog, przedramienia i brzucha No bym zapomnial jaki podzial??? Nie napisales swoich piorytetow wiec Ci nie napisze Pozdro

Pin It on Pinterest