Trening na Mase

#22592

Hades
Keymaster

Matesh dobrze Ci pisze, ale ja znalazlem jeszcze kilka bledow Pon:Klatka,BrzuchKlatka:-wyciskanie sztangi na lawce poziomej(4serie po 12/18/6)-wyciskanie sztangi na lawce skosnej gora(4serie po 12/18/6)-wyciskanie hantli na lawce skosnej gora(4serie po 12) -rozpietki z hantlami(4serie po 12)Brzuch: te cw. są kompletnie bezsensu wymysl cos innego-sklony tlowia-przenoszenie nog na boli lezacWtlecy,KapturyPlecy: (dlaczego aż tyle wioslowan , a gdzie ćwiczenia na szerokosc plecow??)-podciaganie sztangi w opadzie wasko(4serie po 12/18/6)-podciaganie sztangi w opadzie szeroko(4serie po 12/18/6)-podciaganie hantli w opadzie(4serie po 12)-martwy ciag(4serie po 12/18/6)Kaptury:-szrugsy ze sztanga(4serie po 12) przenies do brakow-szrugsy z hantlami(4serie po 12)Sr:Biceps,Triceps,PrzedramieBiceps: tu wszystko giciol -uginanie ramion ze sztanga stojac(3serie po 12/18)-uginanie ramion z hantlami ze skretem(3serie po 12)-uginanie ramion z hantlami o kolano(3serie po 12)Triceps:-francuskie wyciskanie sztangi lezac(3serie po 12/18)-francuskie wyciskanie hantli jednoracz(3serie po 12)-prostowanie ramion na wyciagu(3serie po 12)Przedramie: tu najlepiej superserie, ale to jest tylko moja propozycja nie jakas tam poprawka i najlepiej 4-5 serii -uginanie ramion ze sztanga nachwytem(3serie po 12)-uginanie nadgarstkow(3serie po 12)Czw:Nogi,LydkiNogi: -przysiady ze sztanga do polowy(4serie po 12/18/6)-przysiady ze sztanga do konca(4serie po 12/18/6) czyli tzw. full squat wybierz jedno ćwiczenie, bo to się nazywa dublowanie ćwiczeń-prostowanie nog na maszynie siedzac(4serie po 12)-uginanie nog na maszynie lezac(4serie po 12) ja proponuje MC na prostych nogach lepiej pobudza te mięśnie, taka kolejna rada z mojej strony Lydki:-wspiecia na palce ze sztanga stojac(4serie po 12)-wspiecia na piety z ciezarem na palcach(4serie po 12)Pt:BarkiBarki tu za duzo ćwiczeń-wyciskanie sztangi sprzed glowy(4serie po 12/18/6)-wyciskanie hantli sprzed glowy(4serie po 12) wywal albo zamien na unoszenie sztangielek bokiem w gore-unoszenie ramion w bok z hantlami nachylony(4serie po 12)-podciaganie sztangi do brody(4serie po 12) wywal

Pin It on Pinterest