trening na mase

#37491

Hades
Keymaster

dzieki za tak dużego posta , ale troszke pokreciles.napisalem ze mialem ZATRUCIE (wirusem) , a nie ze duzo jadlem.uwarunkowania genetyczne ? ja 😉 ? tez napisalem ze bylem zawsze chudy , i potrzebowalem na to dosyc dlugo zeby dojsc do 100-wy . " – Plan powinien byc ustawiony wtaki sposob by mięśnie mialy czas się regenerowac. – " z tym się zgadzam , dlatego tylko raz w tygodniu trenuje kazda grupe mięśni . " – Mysle, ze plan ćwiczeń powinien byc ustawiany indywidualnie do trenujacego. – " ok,z tym tez się zgadzam.pod warunkiem ze juz ma się za soba duzo , duzo sprawdzonych roznych treningow . " -Posilkiem tez nazywamy napoj proteinowo-bialkowy – " uzywam tylko jako dodatek do diety .chyba ze gdzies jade to mam ze soba jedna porcje ,jak bym nie dal rady gdzies cos zjesc . " – ilość powtórzeń w seriach max do 12. – " wiem. miedzy 16 a 20 robie na rozgrzewke 2x na duże grupy mięśni , 1x na male . " – nie oceniam Twojego planu – " a szkoda bo o to mi chodzilo . kazda rada i uwaga jest dla mnie zawsze cenna . DUGI , niewiem jak ty się teraz zwiesz.ale jak bys mogl cos do tego planu powiedziec , to dzieki .

Pin It on Pinterest