trening na mase

#37508

Hades
Keymaster

Glowna zasada treningu na mase jest malo intensywny ciezki trening z dużymi obciazeniami i dlugimi przerwami na odpoczynek miedzy seriami (takimi by nie wystygly mięśnie), niewielka ilość powtórzeń w seriach max do 12. Odpowiednia dieta jest podstawa takiego treningu. Mysle, ze plan ćwiczeń powinien byc ustawiany indywidualnie do trenujacego. Super, ze podales plan ale mysle, ze nie jest tao tak istotne. Plan powinien byc ustawiony wtaki sposob by mięśnie mialy czas się regenerowac. Ja wychodze z twierdzenia, ze plan kazdy powinien miec ustawiony indywidualnie, gdyz kazdy jest inny. Dlatego nie oceniam Twojego planu. To, ze tak szybko zbudowales mase bardzo się chwali. Duzy wplyw na takie zbudowanie masy mogly miec u Ciebie uwarunkowania genetyczne ( jedni szybciej buduja mase, drudzy wolniej) Widze, ze napisales tam o klopotach zoladkowych wyglada mi na to, ze troche się rozpychales posilkami. Nie trzeba tak napychac się zarciem. Trzeba dostarczac duzo weglowodanow z bialkiem w regularnych posilkach. Posilkiem tez nazywamy napoj proteinowo-bialkowy (czytaj! suplementacja). Posilki podawane w plynach nie rozpychaja tak brzucha. Moim zdaniem istotna sprawa dla tych wolno budujacych mase jest ochrona mięśni przed katabolizmem (czytaj! suplementacja). Pozdrawiam. 92995:date Oct 25 2006, 12:53 PM:name gabercom) ”(gabercom @ Oct 25 2006, 12:53 PM) snapback92995/snapback/ Glowna zasada treningu na mase jest malo intensywny ciezki trening z dużymi obciazeniami i dlugimi przerwami na odpoczynek miedzy seriami (takimi by nie wystygly mięśnie), niewielka ilość powtórzeń w seriach max do 12. Odpowiednia dieta jest podstawa takiego treningu. Mysle, ze plan ćwiczeń powinien byc ustawiany indywidualnie do trenujacego. Super, ze podales plan ale mysle, ze nie jest tao tak istotne. Plan powinien byc ustawiony wtaki sposob by mięśnie mialy czas się regenerowac. Ja wychodze z twierdzenia, ze plan kazdy powinien miec ustawiony indywidualnie, gdyz kazdy jest inny. Dlatego nie oceniam Twojego planu. To, ze tak szybko zbudowales mase bardzo się chwali. Duzy wplyw na takie zbudowanie masy mogly miec u Ciebie uwarunkowania genetyczne ( jedni szybciej buduja mase, drudzy wolniej) Widze, ze napisales tam o klopotach zoladkowych wyglada mi na to, ze troche się rozpychales posilkami. Nie trzeba tak napychac się zarciem. Trzeba dostarczac duzo weglowodanow z bialkiem w regularnych posilkach. Posilkiem tez nazywamy napoj proteinowo-bialkowy (czytaj! suplementacja). Posilki podawane w plynach nie rozpychaja tak brzucha. Moim zdaniem istotna sprawa dla tych wolno budujacych mase jest ochrona mięśni przed katabolizmem (czytaj! suplementacja). Pozdrawiam.

Pin It on Pinterest