Trening na Mase do Oceny!

#21680

Hades
Keymaster

Nie chce Cie nie zniechecac i straszyc, ale ćwiczeń symetrycznych silowych nie powinno się cwiczyc majac taka wade kregoslupa . Jesli to nie jest powazna wada to mozna z latwoscia ja skorygowac (o kompensacji nie mowie, bo to zależy od wady) uOto rady z mojej strony(oczywiscie korekcja zależy od wieku i od stopnia skoliozy):/uPrzeciwskazania-cw symetryczne wzmacniajace mm dlugie grzbietu-cw rozciagajace mm po stronie wypuklej skrzywienia-rotacje odbywajace się w kierunku wkleslosci skrzywienia-cw powodujace cofanie barku do tylu po stronie wypuklej -wysuwanie barku po stronie wkleslej-cw wywolujace cofanie biodra po stronie walu mięśniowego a po stronie przeciwnej wysuwanie go do przodu -obciazenia krotkimi dlugotrwalymi wysilkami o charakterze statycznym-dlugotrwalle biegi, skoki, podskoki, przeskoki, zeskoki oraz sporty: koszykowka, lekkoatletya, gimnastykaWskazania:- przywrocic prawdilowa ruchomosc stawow obreczy barkowej i miednicznej,- cw zwiekszajace ruchomosc w odc kregoslupa- korygowac wygiecie skrzywienia pierwotnego, rozciagac wiezadla i mięśnie stronie wkleslej- wzmiacniac mięśnie po stronie wypuklej skrzywienia w warunkach obciazenia- stosowac cw rozluzniajace oraz cw swiadomosci wlasnego ciała- kifotyzowac i jednoczesnie derotowac kregoslup- w korekcji postaw skoliotycznych stosowac cw symetryczne- w korekcji skolioz cw wmacniajace-asymetrycneJesli czegos nie wiesz to pisz , bo nie chce mi się opisywac kazdego pkt pozdro

Pin It on Pinterest