TRENING NA MASE DO OCENY I POPRAWY

#93150

Hades
Keymaster

czytaj co napisałem wczesniej…. :

jeżeli ma to być plan na mase to pamietaj że przede wszystkim wolne cieżary… uczywiscie maszyny tez moga być…

te barki to proponuje tak :
1. wyciskanie sztangi zza karku 12, 10, 8, 8
2. wznosy sztangielek na boki 12, 10, 8, 8
3. podciaganie sztangi wzd3u? tulowia (do brody) 12, 10, 8
4. szrugsy 4serie 20,15,12,10
5. brzuch

CZWARTEK: Barki  sciaganie drazka w siadzie 12,10,8,8 co to jest za ćwiczenie na te barki?

co drugi tydzien zamiast tych motylkow na klate rob sobie rozpietki na skosnej ławce ze sztangielkami

Triceps

4.prostowanie ramion na wyciagu 12,10,8,8  5.wyciskanie francuskie sztanga w siadzie 3×10  6.sciaganie drazka na maszynie 4×8

co to jest to 6ćwiczenie na ten triceps? jak jest już prostowanie ramion na wyciagu to tego już nie potrzeba tymbardziej że przed tricem ćwiczesz klate

na plecy dodaj cos na prostowniki grzbietu – martwy ciag lub ćwiczenie o nazwie dzien dobry

PONIEDZIALEKk: Plecy + biceps  rozpietki w siadzie na maszynie 12,10,8,8 to mi raczej nie pasuje do tego treningu na plecy…

uginanie ramion ze sztanga stojac 12,10,8,8  biceps na bramie z wyprostowanymi rekami (nie wiem dokladnie jak to sei nazywa) 4×8

proponuje zrobia po 3serie tych dwoch ćwiczen na bica i dorzucia jeszcze jedno ćwiczenie: przemienne unoiszenie sztangielek stojac lub unoszenie przedramion z 3okciem opartym o udo 2-3serie ewentualnie modlitewnik..

Pin It on Pinterest