Trening na mase…Oceńcie prosze!

#21497

Hades
Keymaster

Proponuję na początek dla przypomnienia techniki i przygotowania calego organizmu (do normalnego splita) trening ACT przez tylko 4 tyg. pozniej bierzesz się za poniższy trening (zwykle ACT cwiczy się przez min 2, 3 miesiace, ale ty nie jestes nowicjuszem wiec 1 miesiac Ci wystarczy)Nogi dodaj do treningu w 3 tyg ćwiczeń ACT1-1-1-1-1-2Klata: – Wyciskanie płasko 4×12-8 (12, 10, 8, 8)- Wyciskanie hantli skos 4 x 12-8 (12, 10, 8, 8)- Rozpiętki 4×10 stały ciężarBiceps:- Uginanie ramion podchwytem 2×8- Uginanie w oparciu o kolano 3×8- Uginanie ramion ze sztangielką stojąc "z suplinacją" 3x8Grzbiet:- Podciaganie szerokim nachwytem 3x max- sciaganie drazka wyciagu gornego 3 x 12-8- Podciąganie sztangielki w opadzie (wiosłowanie) 3 x 12-8- Skłony ze sztangą na karku (dzień dobry) 3 x 12-8Przedramiona:- Uginanie ramion nachwytem 3×12- Uginanie nadgarstkow podchwytem 3x12Barki:- Wyciskanie sztangi sprzed głowy 3×10- unoszenie ramion bokiem w gore 3×10- Sztanga do brody 3x10Kaptur:- Szrugsy 4x12Triceps:- Wyciskanie francuskie jednorącz sztangielką stojąc (lub siedząc) 4×10- Pompki w podporze tyłem 4x12NogiPrzysiady z sztanga na barkach z przodu 4 x 12- 8 (12, 10, 8, 8)Przysiady wykroczne j.w.Uginanie na maszynie j.w.Wspecia na palcach z sztanga na plecach 4 x15progresja jak masz 3 x 12-6 lub 4 x 12-8 Pozdrowienia

Pin It on Pinterest