trening na mase – poczatkujacy

#34403

Hades
Keymaster

z tymi piwnicznymi ludzmi chodzilo mi o doping a nie o samo miejsce ćwiczeń , chociaz w piwnicy brakowaloby mi wyciagu, no chyba ze masz w piwnicy;>a co do rozpiski to ustosunkuje się takdzien Ij.w.dzien IIBrzuch- Unoszenie nog wiszac na drazku 3xmax (poczytaj o prawidlowym wykonywaniu tego ćwiczenia)- Sklony tulowia na lawce skosnej 3xmaxNogi- Wspiecia na palce siedzac lub stojac 3×15- Prostoanie nog na maszynie 12 10 8- Uginanie nog na maszynie 12 10 8- Przysiady ze sztanga na karku 12 10 8Przedramiona- Uginanie nadgarstkow ze sztnaga 4x12dzien IVPlecy- Sciaganie wyciagu gornego za glowe w szerokim uchwycie 12 10 10 8- Wioslowanie 12 10 10 8- Przyciaganie sztangielka w opariu o lawke 12 10 8- Martwy ciag 12 10 10 8- Szrugsy 12 10 10 8dzien VBarki- Wyciskanie sztangi zza glowy stojac 12 10 10 8- Unoszenie ramion ze sztangielkami na boki siedzac 12 10 10 8- Podciaganie sztangi wzdluz tulowia do brody 12 10 10 8Triceps- Wyciskanie francuskie ze sztanga lamana lezac w poziomie – 12 10 8- Prostowanie ramion na wyciagu 12 10 8- Prostowanie ramienia ze sztangielka za glowa – 3x10Nie jestem pewien martwego ciagu bo jestes jeszcze poczatkujacy, takze jak bedziesz go robil, to probuj najpierw malym ciezarem, zeby zalapac technikei tak po pewnym czasie dojdziesz, ktore ćwiczenia dzialaja na ciebie lepiej, kiedy masz za malo ćwiczeń kiedy za duzo, takze milego ćwiczenia

Pin It on Pinterest