Trening na rzezbe ~~ Potrzebna Pomoc ~~

#25465

Hades
Keymaster

Po pierwsze zrob więcej wolnego niż 1 dzień. Rob raz daną portię w tygodniu np.: Poniedziałek : Mięśnie Dwugłowe Ramion + Grzbiet > zrob grzbiet + np. tricepsWtorek : Klatka Piersiowa + Łydki > zrob klate + np. bicepsŚroda : Mięśnie naramienne + Uda > ODPOCZYNEKCzwartek : Łydki + Mięśnie Dwugłowe Ramion > naramienne + przedramionaPiątek : Mięśnie naramienne + Uda > czworogłowe i dwugłowe uda + łydkiSobota : Klatka Piersiowa + Grzbiet > na tym treningu skup się tylko na brzuchuNiedziela : OdpoczyneklubPoniedziałek : Mięśnie Dwugłowe Ramion + Grzbiet > klatka + bary Wtorek : Klatka Piersiowa + Łydki > biceps+triceps Środa : Mięśnie naramienne + Uda > uda+ łydkiCzwartek : Łydki + Mięśnie Dwugłowe Ramion > odpoczynekPiątek : Mięśnie naramienne + Uda > klatka + bary Sobota : Klatka Piersiowa + Grzbiet > biceps+triceps Niedziela : > uda+ łydkiNa biceps i triceps dodaj po dwa ćwiczenia.

Pin It on Pinterest