Trening objetosciowy a jakosciowy?

#33221

Hades
Keymaster

99281:date pić, 22 gru 2006 - 01:37:name Giera) ”(Giera @ pić, 22 gru 2006 - 01:37) snapback99281/snapback/ Czy jesli zwiekszylbym ilość serii zwiekszajac takze wartosc odzywcza mojej diety mialoby to korzystne rezultaty? ( tu Proszę o porade kogos kto tak zrobil ) Czy przekraczanie jednogodzinnej sesji na silowni moze byc szkodliwe ? moim zdaniem ilość serii do wykonania danej partii zależy od indywidulanych predyspozycji, jeden zrobi mniej drugo wiecej, popatrz na plany zawodowcow jak diametralnie się roznia. Wielu doswiadczonych kulturystow uwaza ze powinno się robi nie do upadku mięśniowego ale do uzyskania maksymalnej pompy w mięśniu na treninu. Rob tyle serii ile czujesz ze to jest to -pompa. 3ba pamietac zeby nie przesadzac ze zwiekszaniem serii. Mozesz takze stosowac powtorzenia oszukane czy wymuszone zeby zwiekszyc intensywnosc treningu. Bardzo dobrym sposobem na dobiecie mięśnia jest zastosowanie na koniec serii zmniejszanej. Np ladujesz ciezar na sztange i robisz standartowo ok 8 powtórzeń do zalamania ruchu. Nastepnie zdejmujesz pare kilo i robisz kolejne powotrzenia do zalamania ruchu, znowu zdejmujesz kolejne kilogramy aż poczujesz ze masz dosc : Serie zmniejszane pozwalaja na zmeczenie wlokien mięśniowych, ktore mogly byc pominiete w regularnych seriach.Z tego co wiem sesja na silowni moze trwac max 90 minut. Areoby lepiej chyba robic w inny dzien niz po treningu. Po treningu 3ba zaladowac wegle a robiac areoby zwiekszamy katabolizm w mięśniach.

Pin It on Pinterest