Trening objetosciowy a jakosciowy?

#33248

Hades
Keymaster

Mnie takze nurtuje pytanie w zwiazku z przyjetymi zasadami o ilośći serii na dana partie. Czasem po wykonaniu np 12serii w 3 cwiczeniach z progresja na klate czuje "niedosyt" i rzadko miewam zakwasy na drugi dzien a cwicze kazda partie raz w tygodniu. Wiem, ze moglbym zrobic jeszcze kilka ćwiczeń. Tak samo z nogami, prawie wcale nie odczuwam zmeczenia po treningu planowym i moglbym sporo z nich wycisnac. Dodam, ze do kazdej serii nakladam maksymalna dla mnie ilość obciazenia tak, ze nieraz jak mam slabszy dzien nie daje rady zrobic sam ostatniego powtorzenia Czy jesli zwiekszylbym ilość serii zwiekszajac takze wartosc odzywcza mojej diety mialoby to korzystne rezultaty? ( tu Proszę o porade kogos kto tak zrobil ) bo chce budowac mase jak kazdy zreszta ale pozbywajac się przy tym zbednej tkanki tluszczowej Czy przekraczanie jednogodzinnej sesji na silowni moze byc szkodliwe ? Bo ja np. po skonczeniu partii w danym dniu duzo skacze na skakance i bije w worek glownie ze wzgledu poprawienia kondycji

Pin It on Pinterest