Trening – Oceńcie :)

#87772

Hades
Keymaster

okej ja mam chwile czasu
mamy do dyspozycji 4 dni hmm malo jezelic hcesz robic nogi, ale damy rade
niemasz do dyspozycji wyciagow i bramy??? przydalby się chociaz wyciag
ilość powtozen (od 10-8 do 6-4)
ciezar sztangi obcizaenia hantli czy pasa to maksymalny aby zrobic dana ilość powtozen np. kidy ze 100 kg sztanga mozesz wycisnac 10 razy tozaczynasz od tego –to chyba jest zrozumialem……..
PONIEDZIALEK
plecy
podciaganie na drazku w szerokim (10-8-6-6) masz okazje dokladac ciezar do pasa to rob to)
wioslowanie w opadzie tulowia (10-8-6-6) ciezar z mała rezerwa czyli nie dajemy maksa… szkoda się obciazac
kleczymy na lawce jednym kolane opieramy się reka o lawke i unosimy hantelek ezdloz nogi kleczacej (chya wieszjak to wyglada( (8-8-6-6)
martwy na poczatek odpusc w zamian na koniec treningu polecam grzbieciki
3 serje grzbiecikow do wyczerpania
jezeli masz jescze energie i sily zrob brzuch wystarcza2-3 serje brzuszkow do wyczerpania

………………………..
WTOREK
barki
wyciskanie zza glowy siedzac (14-10-8-6-6) zamiast sztangi polecam hantle
podnoszenie sztangi w waskim uchwycie wzdloz tulowia (10-8-6)
unoszenie hantli bokim w lekkim opadzie tulowia (10-8-6-6)
brzuszek… skrety tulowia ze sztanga na barkach
uginanie kolan do klaty w zwisie

………………………..
ORODA
WARTO BY BYLO W SRODE ZROBIC NOGI INACZEJ się NIE WYROBISZ I MUISZ Z CZEGOS ZREZYGNOWAC
przysiady ze sztanga (18-12-10-8-8)
wykroki ze sztanga (12-10-8-8)
wspiecia na palcah (12-10-8-8)
wspiecia na pietach (12-10-8) mięśnie pisczelowe
brzuch odpoczywa

………………………..
CZWARTEK
klata
wyciskanie sztangi na poziomej (14-10-8-6-6) przeplataj treningi ze sztanga i hantlami
wyciskanie sztangi na skosie (10-8-6-6) przeplataj treningi ze sztanga i hantlami
rozpietki na poziomie lub skosie (10-8-6-6)
jezeli masz brame zrob sciaganie gornych wyciagow 3 serje (10-8-6)
brzuch scyzoryki, i brzuszki skosne po 4 serje to wyczerpania przechodz z jednego ciwcznie bezposrednio na drugie ( jak w superserjach )

………………………..
PIATEK
biceps triceps
proponuje superserje
unoszenie sztangi porsta lub lamana (14-10-8-6-6) superserja z francuzem ponizej
francuz ze sztanga lezac (14-10-8-6-6)
unoszenie hantli ze skretem w nadgarstku( z mlotkowego w normalny chwyt ) (10-8-6-6) superserja z francuzem ponizej
francuz stojac z hantlem (10-8-6-6)
uginaniereki siedzac lokiec oparty o wnetrze kolana raz jedna raz dluga :trening: (10-8-6)

w ntreningach zalozylem ze raczej niemasz dostempu do wyciagow i bramy to smutne
musialem wstawic dodatkowy trningo nog bo inaczej się tego nieda zrobic
sadze jednajk ze ten trening niejest dla ciebie bo wydaje mi się ze dopiero zaczynasz z kulturystyka wiec zacznij lepiej od treningow obwodowych lub treningow na wytrzumalosc…. napisz ile masz lat i jaki jest twoj starz
jezeli zaczynaz dopiero walke z zelastwem odpusc sobie kreatynę,
a jezeli ciwcysz juz conajmniej 6 miechow bierz 5g przed treningiem i 5 po
sadze jednak ze tening 5 dniowy bez odzywke z taka intesywnoscia doprowadzi cie do szybkiego przetrenowania co jest nie wskazane
na dieci zabardzo się nieznam wiec odysalm do dzialu dieta
przedewszystkim napisz od jak dawna cwiczysz….
a i pamietaj codziennie conajmniej 8 godzin snu
soboa niedziel leniuchowanie 😀
to chya wsiosize 1Wyslany Czw Wrz 23, 2004 9:55 pm:tam gdzie jest koles 8) mialo byc 8 powtozensize 1Wyslany Czw Wrz 23, 2004 10:00 pm:we wtorek do barow mozesz doac szrugsy na kaptury 3 serje stykna po (10-8-8 ) powtozensize 1Wyslany Sob Wrz 25, 2004 7:42 am:sory zapomnialem jescze o przedramoinach korde ciezko wyrobic się z trenigiem w 4-5 dni kaptory mozesz robic w treningu do plecow

Pin It on Pinterest