trening pleców i inne pytania

#98135

Hades
Keymaster

co do treningu to wolne cieżary do podstawa
jesli nie możesz się podciagac to zostaw ten wyciag z gory (najlepiej do karku), ale przenies na koniec treningu
wiec trening powinien wygladaa tak

-wiosłowanie sztanga (polecam nachwyt w srednim uchwycie) 4×8-10
-unoszenie sztamgielki do boku w podporze (3pozycja z twojego planu) 4×8-10
-saiaganie wyciagu dolnego wasko 3×10
-sciaganie linki wyciagu gornego szeroko- 4×8-10
-szrugsy -proponuje wiecej ruchow- powiedzmy minimum 12- najlepeij gdzies 15
-‘dzien dobry’- lepsze jest propstowanie tulowia na 3awc rzymskiej, ale jak już musisz robia to to rob po ca. 12 ruchow

jesli molżesz się podciagac to podicagaj się na poczatku treningu 3-4 serie na maxa, a z treningu usun 4 ćwiczenie :

co do tych zmian jest to dozwolone, ale niekonieczne
chociaz np z tym wyciagiem to najlepeij za kark bo wtedy wchodzi na szerokosc czysto
rozpietki możesz mienieac, ale w sumie po co?
jesli chcesz zależy ci bardziej na gore to rob co tydzien na skosie itd

proponuje już zaczaa odrobine intensywniejsze treningi
ale wszystko stopniowo
w eiku 16-17 lat przysiady możesz robia na maxa :
wszystko zależy także od twopjej budowy
staraj się samemu odczuwaa czy dany trening nie dał ci za bardzo ‘w kosa’

pzdr/

Pin It on Pinterest