Trening procentowy…

#24825

Hades
Keymaster

jest to jedna z metod treningowych oparta na systematycznym zwiekszaniu ciezaru, dzieki temu mozna przelamac stagnacje w rozwoju masy mięśniowej i sily o wiele latwiej niz trenujac za kazdym razem do upadlego. schemat ten jak i wiele podobnych opartych na progresywnym wzroscie obcizaen są najpopularniejsze w sportach nastawionych na bicie rekordow silowych ale rowniez bardzo dobrze sprawdzaja się podczas budowy masy.wytlumacze to na przykladzie wyciskania na lawce, ale jest to metoda którą mozecie zastosowac rowniez przy innych ciezkich, wielostawowych cwiczeniach jak przysiady, martwy ciag, wyciskanie klasyczne itpzalozmy ze jestescie w stanie wykonac 5 serii po 6 ruchow na poziomej lawce ze 100kg sztanga, wowczas plan na nastepne 6 tyg wygladalby tak:1tydz- 5 serii po 6 pow. 100kg2tydz- 5serii po 5 105kg3tydz- 5serii po 4-110kg4tydz- 5serii po 6 1055tydz- 5serii po 5 110kg6tydz- 5serii po 4 115kg7tydz- 5serii po 6 110kg!itd, oczywiscie zwiekszanie ciezaru moze byc mniejsze np o 2,5kg, generalnie im mniejsze są zmiany tym dluzej uda się poprawiac wynik i pozniej nastapi stagnacja.taka metoda powinno się robic tylko pierwsze, glowne ćwiczenie na dana grupe mięśniowa, potem mozna dodac 1-3 ćwiczenia uzupelniajace(w zaleznosci od grupy) i wykonac je juz w normalny sposobAutor: Radek Slodkiewicz

Pin It on Pinterest