Trening procentowy…

#24797

Hades
Keymaster

Trening rozpisany przez wielokrotnego mistrza europy i swiata Jana Wegiere: Poniedzialek -Wyciskanie na lawce plaskiej: 10-8-6-4-2-2-1-1-1(srednio) -Wyciskanie skos dol : 10-8-6-5-3-3-3 -rozpietki -Uginanie przedramion ze sztanga: 10-8-6-5-5-5 -brzuch wedle uznania Sroda -Wyciskanie na lawce plaskiej: 10-8-6-4-3-2-2-1(srednio) 3×5 zejscie -Wyciskanie 45cm na lawce plaskiej: 10-8-6-5-4-3-3-3 -Wyciskanie na barki z przodu: 8-6-5-5-5 -Triceps: 10-8-8-6-6-6 -brzuch wedle uznania Piatek -Wyciskanie na lawce plaskiej: 10-8-6-4-3-2-2-1-1-1 (ciezko) -Wyciskanie skos dol : 10-8-6-5-3-3-3 -Wioslowanie sztanga: 10-8-6-5-5-5 -Sciaganie wyciagu do brzucha: 12-10-8-6-6 -brzuch wedle uznania Sobota -Wyciskanie 45cm na lawce plaskiej: 10-8-6-5-4-3-3-3 -Wyciskanie na barki z przodu: 8-6-5-5-5 -Triceps: 10-8-8-6-6-6 -brzuch wedle uznania Przerwy od 5 do 8 minut, przy biciu rekordu nawet 10( +- jak na zawodach) Miedzy cwiczeniami tez okolo 5 minut. W treningu stosujesz progresje od okolo 80-75% CM i stopniowo dodajesz w cyklu dochodzac do 95%, pamietajac zeby tylko jeden trening robic ciezki pozostale lzej o 5-10% w zaleznosci od stazu , wytrenowania i okresu w którym się znajdujesz.Poza tym z procentami to roznie bywa i powinny ulegac zmianom ,podobnie jak Twoj CM nie jest staly w trakcie cyklu. Zasada jest stopniowe zwiekszanie intensywnosci aż do zawodow(jezeli startujesz) lub sprawdzianu- z uwzglednieniem 2 lekkich (75%)treningow przed sprawdzianem.

Pin It on Pinterest