Trening w domu

#23944

Hades
Keymaster

2.4 Dlaczego nie trening w domu?Wiele osob, szczegolnie mlodych chce trenowac w domu – opierajac się o: pompki, brzuszki, przysiady i inne ćwiczenia bez obciazenia. Inni probuja z prowizorycznymi ciezarami. Takie proby są dobre, jesli ktos nie jest w stosownym wieku do sportow silowych (czyli ma mniej niz 18 lat). Zbyt wczesny trening na silowni moze bowiem zaszkodzic np. kregoslupowi zawodnika. Niestety – trening w domu w wiekszosci wypadkow nie da spodziewanych efektow! Po pierwsze: w domu brak jest wielu urzadzen – koniecznych dla harmonijnego rozwoju mięśni. Zakupienie regulowanej lawki (poziom – pion), stojakow, wielu ciezarow to spora inwestycja – na którą malo kogo stac. Jesli ktos nie ma pieniedzy nawet na karnet na silownie, tym bardziej nie będzie go stac na sprzet! Po drugie: brak nadzoru i asekuracji – moze spowodowac powazne kontuzje i dysproporcje w rozwoju sylwetki. Co gorsza, brak sensownego planu treningowego (czesto spotykany trening chaotyczny) takze nie da spodziewanych efektow (np. z powodu pominiecia w planie najwazniejszych grup mięśniowych: plecow i nog). Po trzecie: brak pieniedzy na silownie (a to czesty powod wyboru takiego rozwiazania) oznacza tez mniej pieniedzy na najwazniejsza rzecz: jedzenie. A "dieta" serwowana w domach to o wiele za malo dla rozwoju organizmu (znaczne zapotrzebowanie kaloryczne). zrodlo: itf.prv.plTrening na rzezbe, przy stazu 1 m-sca ?Bez obciazenia się nie obejdzie chyba, ze chcesz byc zrzezbionym huderlakiem to polecam ćwiczenia aerobowe (aczkolwiek rewelacji nie będzie).

Pin It on Pinterest