Trening w domu

#23952

Hades
Keymaster

na ogolnorozwojowy trening to mi to nie wyglada, o rzezbe to nawet nie mysl.1.Pompki płasko- 4 serii x do zmęczenia-ze zmiennym rozstawem dłoni.2.Rozciąganie ekspandera za plecami – 3 serie x do zm.3.Pompki przy ścianie 2 serii x do zm.4.Pompki w podporze tyłem 2serii x do zm.5.Francuskie jednorącz z ekspanderem- 3serie x do zm.6.Rozciąganie ekspandera przed sobą- 3serie x do zm.7.Rozciąganie ekspandera nad głową- 3 serie x do zm.8.Rozciąganie zamocowanego na końcu ekspandera do brzucha w siadzie- 3 serie x do zm.9.Uginanie ramienia z ekspanderem stojąc-3serie x do zm.10. Przysiady(na jednej lub obu nogach) 4 serii x do zm.11. Wspięcia na palce(na jednej lub obu nogach) 4 serii x do zm.12. Unoszenie tułowia z leżenia przodem- 4 serii x do zm.zm.-zmęczneniaJesli trening będzie za ciezki to rob mniej powtórzeń (nie do zmeczenia) co trening bedziesz zwiekszal ilość p. Na brzuch rob jak chcesz w koncu jestes domator wiec wiele od ciebie nie wymagam.

Pin It on Pinterest