Trening w stylu gora/dol

#22222

Hades
Keymaster

Ćw. w planie FBW:1. Grzbiet – podciaganie szerokim nachwytem x 3, sciaganie drazka lub podciaganie neutralnym chWytem x 3, wioslowanie sztangielka x 3, wioslowanie sztanga (szeroko 2, wasko 1) x 3, MC x 32. Klatka piersiowa – wyciskanie sztangi na plaskiej x 4, wyciskanie na skosie x 4, rozpietki na plaskiej x 33. Naramienne – żołnierskie x 2, wyciskanie na barki zza glowy x 2, wznosy bokiem x 3, wznosy w opadzie T x 1, podciaganie sztangi x 2 , szrugsy x 4 4. triceps – francuskie lezac x 2 , franz siedzac x 2 , prostowanie RR w opadzie T x 45. Biceps – Uginanie sztagni stojac podchwytem x 4, Uginanie ramienia w oparciu o kolano x 46. Czworoglowe – Przysiady x 4, prostowanie x 47. Dwuglowe – uginanie x 48. Lydki – wspiecia x 4 9. wznosy do klatki w zwisie 3s, wznosy nog na rzymskiej 3sTRENING A – 23 seriePodciaganie szerokim nachwytem x 1Sciaganie drazka x 1Wioslowanie sztagnielka x 1WL x 1Wl skos x 1rozpietki x 1Zolnierskie x 2Wzosy bokiem x1Wznosy bokiem w opadzie x 1szrugsy x 1Franz lezac x 1Prostowanie w opadzie x 1Uginanie RR stojac x 1Uginanie w oparciu o kolano x 2Przysiady x 1prostowanie siedzac x 1uginanie w lezeniu x 2Wspiecia x 1wznosy do klatki w zwisie x 1wznosy nog na rzymskiej x 1TRENING B 28 seriiPodciaganie szerokim nachwytem x 2Sciaganie drazka (podciaganie chwyt neutrlany) x 2Wioslowanie sztanga (szeroki roztaw rak) x 2Wioslowanie sztangielka x 2MC x 1WL x 2Wl skos x 1rozpietki x 1Wyciskanie zza glowy x 1Podciaganie sztangi wzdluz T x 1Wznosy bokiem x 1szrugsy x 1Franz siedzac x 2Prostowanie w opadzie x 1Uginanie RR stojac x 1Uginanie w oparciu o kolano x 1Przysiady x 1prostowanie siedzac x 1uginanie w lezeniu x 1Wspiecia x 1wznosy do klatki w zwisie x 1wznosy nog na rzymskiej x 1TRENING 3 30 seriiWioslowanie sztanga (waski roztaw rak) x 2MC x 2WL x 1Wl skos x 2rozpietki x 1Wyciskanie zza glowy x 1Podciaganie sztangi wzdluz T x 1Wznosy bokiem x 1szrugsy x 2Franz lezac x 1Prostowanie w opadzie x 2Uginanie RR stojac x 2Uginanie w oparciu o kolano x 1Przysiady x 2prostowanie siedzac x 2uginanie w lezeniu x 1Wspiecia x 2wznosy do klatki w zwisie x 2wznosy nog na rzymskiej x 2Staly ciezar – rozpietki, wznosy bokiem, wzosy bokiem w opadzie, szrugsy, wspieciaProgresja ciezaru pozostale (10, 8)Chyba w niczym się nie pomylilem np.PON – FBWWT – BASENSR – FBWCZW – BASENPT – FBWSOB BASENNDZ. -REGENERACJALUBPON – FBW, BASENWT – BASENSR – FBWCZW – BASENPT – FBWSOB – REGENERACJANDZ. -REGENERACJAw poniedzialek trening na basenie o mniejszej intesywnosci. Jaki plan masz na pływalniż?Oczywiscie przydaloby się kilka dni regeneracji zanim zaczenisz jechac tym planem…20 min to pisalem aż mi się mozg pali od liczenia 😆 Pozdr

Pin It on Pinterest