Trening w stylu gora/dol

#22229

Hades
Keymaster

Raptor na Ciebie to mozna liczyc Napisze tak, ukladajac to co napisalem wyzej tez myslalem o FBW. Wkleje tu to co wymyslilem ale pewnie się przerazicie bo ja sam się przerazilem -ACT wytrzymalosciowo-silowe brzmi sympatycznie ale mam malo profesionalnych obciazen wiec jakbym musial wrzucic jakis wiekszy ciear to cholernie malo wygodne to będzie zwlaszcza jak bede musial robic 3-4 obwody… No moze w ostatecznosci…-FBW, mysle ze 3 treningi w tygodniu ale z mała intensywnoscia na barki a wieksza na plecy bylo by super…Wrzucam to co sam skleilem ale to pierwsz proby pisania takiego plan wiec się nie smiejcie Oto pierwszy usilowalem wszystko zmiescic w 2 dniach…zlecy: mc 4s, podciaganie 4sKlatka: wyciskanie plasko 5sNaramienne(przod,bok): zolnierskie 3s, sztangielki przed siebie 3sTriceps: francuskie do czola lezac 2s, prostowanie w opadzie 2sBiceps: uginanie ze sztanga 2s, mlotki z hantlami 2sNogi: przysiady 3s, prostowanie 3s, lydki 3sBrzuch: wznosy do klatki w zwisie 3s, wznosy nog na rzymskiej 3s2lecy: wioslowanie sztanga 4s, wioslowanie hantla 4sKlatka: wyciskanie skos 5sNaramienne(tyl,bok): unoszenie na boki 3s, unoszenie w opadzie 3sTriceps: pompki na poreczach 4sBiceps: uginanie ze hantlami 2s, mlotki z hantlami 2sNogi: przysiady 3s, uginanie 3s, lydki 3sBrzuch: wznosy do klatki w zwisie 3s, wznosy nog na rzymskiej 3si kolejny, juz na 3 dni…Plecy: mc 4sKlatka: wyciskanie sztangi plasko 4sBarki przod: wyciskani zolnierskie 3sNogi: przysiady 4sBiceps: uginanie ze sztanga 3s, hantle mlotki 3sBrzuch: wznosy kolan do klatki w zwisie 3sPlecy: podciaganie 4sKlatka: wyciskanie sztangi skos w gore 4sBarki tyl: wznowy w opadzie 3sNogi: prostowanie na maszynie 4sTriceps: pompki na taboretach 3s, francuskie do czola 3sBrzuch: wznosy wyprostowanych nog na rzymskiej 3sPlecy: wioslowanie sztanga 4sKlatka: wyciskanie sztangi plasko 4sBarki bok: wznosy na boki 3sNogi: uginanie na maszynie 4sLydki: wspiecia 5sBrzuch: …

Pin It on Pinterest