treningna mase

#26685

Hades
Keymaster

1.Unoszenie nog do pionu w leżeniu na plecach-(brzuch), 2.Wykroki ze sztangą lub sztangielkami-(czworogłowe ud) 3.Uginanie nog stojąc na podwyższeniu z zawieszonym na sznurku na pięcie krążkiem-(dwugłowe ud), 4.Wyciskanie sztangielek w leżeniu na ławce-(klatka), 5.Unoszenie sztangielek bokiem w gorę w staniu-(naramienne), 6.Wyciskanie sztangi zza karku w siadzie-(naramienne), 7.Podciąganie na drążku lub wiosłowanie sztangą nachwytem w opadzie tułowia na szer. barkow-(najszersze grzbietu), 8.Martwy ciąg na prostych nogach sztangą położoną na podwyższeniu-(proste grzbietu), 9.Naprzemianstronne uginanie ramion ze sztangielkami w siadzie na skośnej ławce lub stojąc-(bicepsy), 10.Pompki w podporze tyłem-(tricepsy), 11.Uginanie i prostowanie nadgarstkow ze sztangą w siadzie-(przedramiona), 12.Wspięcia na palce z obciążeniem na barkach-(łydki).ten trening znalazłem w internecie raczej będzie dobryż i pamiętam : malutki ciezar +idelna technika ruchu i za rok może dwa bede wymiatał na mojej siłowni.dzieki za wszystkie odpowiedzi bartek997

Pin It on Pinterest