Świeżak

#24307

Hades
Keymaster

znalazlem taki: będzie dobryż???Program na mase.Program przeznaczony dla poczatkujacych.Program czterodniowy.System 2-1-2-2Dzien pierwszy 1Klatka1. Siedzac na lawce skosnej (kat 45 stopni) wyciskanie sztangi w gore 4 serie po 7 powtórzeń 2. Lezac na lawce poziomej odchylanie ramion ze sztangielkami (rozpietki) 4 serie po 7 powtórzeń Tricepsą. Siedzac, francuskie wyciskanie sztanga lamana 4 serie po 7 powtórzeń 2. Pompki na poreczach 3 serie po 7 powtórzeń Dzien drugi 2Brzuch1. Wiszac na drazku, podciaganie kolan do klatki piersiowej 3 serie po 7 powtórzeń 2. Siedzac na koncu lawki poziomej, podciaganie kolan do klatki piersiowej 3 serie po 7 powtórzeń Barki1. Siedzac, wyciskanie sztangielek w gore 3 serie po 7 powtórzeń 2. Stojac, wznosy sztangielek bokiem w gore 3 serie po 7 powtórzeń 3. W pochyleniu tulowia, odchylanie jednej reki ze sztangielka w gore 3 serie po 7 powtórzeń Dzien czwarty 3Grzbietą. Podciaganie się na drazku (do karku) 3 serie po 7 powtórzeń 2. Wioslowanie sztanga 4 serie po 7 powtórzeń Bicepsą. Stojac, przemienne uginanie ramion ze sztangielkami 4 serie po 7 powtórzeń 2. Stojac, uginanie ramion ze sztanga lamana 3 serie po 7 powtórzeń

Pin It on Pinterest