zakwas czy cos gorszego?

#93178

Hades
Keymaster

po pierwsze, jak zaczynasz trening po przerwie powinienes nie robia takim samym cieżarem jak przed przerwa, powinienes spokojnie przez pierwsze 2 tygodnie zaczaa

Tak wiem doskonale, że na poczatku powienienem powoli rozgrzewac się i nie przesadzać z obciażeniem.

podczas ćwiczen mięśnie wype3niaja się krwia dlatego są powiekszone kilka dni

Wiem też, że podczas treningu mięśnie wype3niaja się krwia i są opuchniete ale wczesniej po przerwach nie miałem tak, że opuchlizna utrzymywa3a się d3uzej niż 10 godzin wiec się zdziwi3em.

a opuchlizna pewnie jest dlatego że cwiczysz prawego bica bardzej, a powinienes ćwiczyć tym samym cieżarem i tyle samo powtórzeń

Prawego jak i lewego ćwiczyłem tym samym obciażeniem, tyle samo serii i powtórzeń ale zauważyłem już na poczatku, że prawa reka jest mniej wytrzyma3a i cieżej mi to szło. Kiedys tak nie było.

Poki co dzieki. Mam nadzieje, że przejdzie. Posamrowa3em mascia i mam wrażenie, że już troche lepiej

Mam rozumieć, że dopoki mi nie przejdzie zupelnie mam nie awoczya nawet malym, malutkim obciażeniem by roruszaaż Czy jednak cos z tym zrobiaż

Pin It on Pinterest