zmiana planu

#25051

Hades
Keymaster

No wiec ze znalazlem chwile w czwartek a niedziele mam zajeta to juz wszystkie 3 dni zrobilemZmienilem troche ten plan i chyba zmienilem na lepszeWiec po lekkich modyfikacjach plan wyglada nastepujaco:1.piątek – klata+biceps (w sumie nic nie zmienialem oprocz 1 ćwiczenia na klate)klata:1.wyciskanie na plaskiej-4×12-63.butterfly (maszyna)-4×102. wyciskanie na maszynie uchwytem mlotkowym4x12-6biceps:1.uginanie ramion ze sztanga 3×12-82.uchwyt mlotkowy uginanie (hantelki) 3×12-83.uginanie o kolano 3×12-8 2.sobota – nogi+barki+przedramie(barki+nogi lekko zmienione)nogi:1.przysiady 4×12-62.wspinanie się na stopien z obciazeniem 3×103.uginanie i prostowanie na maszynach 3serie 12-8 kazde4.lydki w siadzie- 3×12-85.lydki stojac (maszyna) 3×12-8barki:1.Wyciskanie z przodu i z tylu (maszyna smitha) 3serie 12-8 kazde2.unoszenie na boki 3×12-83.unoszenie w opadzie 3×12-84.szrugsy 3x12przedramie:1.unoszenie sztangi nadgarstkami (z tylu) 3xmax2.unoszenie sztangi nadgarstkami w siadzie 3xmax3.niedziela – plecy+tricepsplecy:1.wioslowanie na maszynie 3×12-82.wioslowanie hantelkiem 3×12-83.podciaganie szeroki uchwyt 3xmax4.unoszenie tulowia (grzbiet) 3x10triceps:1.pompki na poreczach 3xmax2.francuskie wyciskanie sztanga do czola 3×12-83.francuskie wyciskanie sztanga stojac za glowe 3×10-6Do tego po kazdym treningu (brzuch pozostal w oryginalnej wersji)brzuch:dociaganie nogbrzuszki na pilce gimnastycznej'lokiec do kolana naprzemianstronnie'Co sadzicie o zmianach? Jesli cos nie tak to dajcie znac ;

Pin It on Pinterest