Zmiana planu treningowego

#26541

Hades
Keymaster

W szkole mam takiego nauczyciela od wfu, ze niestety musze cwiczyc tak jak on sobie zyczy Chwalil się na poczatku roku, ze co roku nie przepuszcza kilku – kilkunastu osob w klasie maturalnej z wfu Niestety, to nie zarty tylko prawda, potem są jakies egzaminy klasyfikacyjne i inne glupoty, wiec nie chce się w to bawicTak wiec, w szkole cwicze na wszystkie partie malymi ciezarami specjalnie się nie przemeczajac, w domu dochodzi do tego konkretniejszy trening. Mysle, ze mozna to jakos pogodzic przy odpowiednio dlugiej regeneracji, a na szczescie mam na taka teoretycznie czas. Ale wrocmy do tematu… cwicze regularnie 2 miechy z podzialem na ćwiczenie konkretnej partii na jednym treningu. Teraz chce zrobic planowana przerwe, ile ma ona trwac? Mysle, o 2 tygodniach z tym, ze w czasie tych 2 tyg. bede cwiczyl po 2 raz na tyg. na silce w szkole. Dobry wybor? Czy mam zrobic krotsza / dluzsza przerwe? Dodam, ze ostatnio jestem juz przemeczony i odchodzi mi chec do ćwiczeń… moze to sygnal, ze mam zrobic dluzsza przerwe? Nawet do 3 tyg. ? A co do zmiany ćwiczeń to sobie cos bym ulozyl z atlasu ćwiczeń ale mam pytanie, czy te ćwiczenia co mialem do tej pory mam zastepowac takimi ktore są na te same partie mięśni, ale inaczej się je robi, czy raczej szukac ćwiczeń obciazajacych te partie mięśni ktore do tej pory najmniej cwiczylem?

Pin It on Pinterest