Zmiana

#24528

Hades
Keymaster

PONIEDZIALEK:KLATKA:Rozpietki hantelkami na lawce prostej: 1seria po 12Wyciskanie sztanga na lawce prostej: 4serie po 10-8-6-6Rozpietki hantelkami na lawce prostej: 1seria po 10Wyciskanie hantlami na lawce skosnej: 4serie po 12 powt.Rozpietki hantelkami na lawce prostej: 1seria po 8Biceps:uginanie sztangi stojac (gryf lamany) 3 serie podciaganie na drazku chwyt waski 2 seriemlotki z suplikacja-2serie uginanie ramion na wyciagu podchwytem 2 serie Wtorek: Wolne SRODAlecy Martwy ciag 3 seriesciaganie drazka w siadzie nachwytem 3 serie-12-10-10-8Wioslowanie sztanga 3 serie 10-10-10-8przyciaganie drazka dolnego wyciagu do brzucha 3 serie 12-10-10-8TRICEPS:linki 3 serie wyciskanie francuskie sztanga lezac 3 serie Zciaganie linki wyciagu gornego stojac (poprzez prostowanie utrzymujac lokcie nieruchome) 2 serie po 12, 12, 10, 8 powtórzeń pompki w podporze tylem 2 serieCzwartek:Wolne PIATEK:Barkiwyciskanie sztangi z klatki 3 seriepodciaganie sztangi wzdluz tylowia-2 serie unoszenie sztangietek bokiem w gore 3 serie unoszenie sztangietek w opadzie tulowia 3 serie Nogi przysiady ze sztanga 3 serieprostowanie nog na atlasie-3 seriewypychanie na suwnicy-2 serieuginanie nog w lezeniu-3 seriesyzyfki 2 serieLydki:Wspinanie na palcach ze sztanga za karkiem 2 serie po 15, 15, 10 powtórzeń Wspiecia odwrotne 2 serie po 20 powtorzenwspiecia na atlasie 2 serieW ten sposob mozesz zmieniac. Mozliwosci jest wiele!

Pin It on Pinterest