Zmieniam plan

#87386

Hades
Keymaster

1. bym proponowa3 zamiast tych przysiadow ze sztanga na barkach zrobic np. wykroki lub jakies inne ćwiczenie na maszynach i jeszcze można by na biceps zrobia 3 ćwiczenia po 3serie (zamiast 2 aw. po 4 serie) -proponuje do?ucia modlitewnik lub przemienne ze sztangielkami
2. widze ze masz tam wyciskania w roznych uchwytach – proponuje zrezygnowaa z jednego z nich i zrobia wyciskanie na ławce skośnej, a rozpietki wydaja mi się lepsze na ławce skośnej, a zamiast wyciskania w waskim uchwycie zrob jakies inne ćwiczenie na triceps typu prostowanie ramion na wyciągu lub francuskie wyciskanie sztagi
3. trening na barki, kaptury i przedramiona dosyc dobry
4. BRAKUJE TRENINGU NA PLECY !!!! – proponuje do3o?ya jeden dzien treningowy i zrobia jeden trening wiecej w tygodniu lub jeżeli mają być 3 dni treningowe to będzie trzeba wszystko u3o?ya od nowa :/
Proponuje taki trening na plecy:
– martwy ciąg – 3-4serie
– podciąganie się na drażku do karku (lub wyciąg do karku) – 3-4serie
– wiosłowanie sztangą (lub sztangielka) 3-4 serie
– podciąganie się na drażku do klatki (lub wyciągu: do klaty albo w waskim uchwycie neutralnym) 3-4serie

5. nie zapominaj ćwiczyć brzucha

Pin It on Pinterest