ZOBACZCIE TO

#84408

Hades
Keymaster

Wszystko calkiem dobrze tylko te jedzenie po treningu troche do bani. Od 20 do 60 min po treningu przydałoby się troche weglowodanow g3. prostych i troche białka, np. jakao odżywka (ja stosuje mleko odtłuszczone w proszku jest znacznie tansze a ma du?1 wartooa 100g to 50g weglowodanow i 30g białka, albo jogort), banan. Mozesz rownież przy?1dzia sobie cos takiego ( 1 szklanka soku przecierowego+4 3y?ki sto3owe kleiku ryżowego+1 3y?ka sto3owa miodu, wszystkie składniki wymieszać i spa3aszowaa). Do 2 godzin po treningu proponuje dużo białka i weglowodanow złożonych). Nie bede się już rozpisywa3 na temat rodzaju składnikow drugiego dania po treningu.size 1Wyslany Wto Lip 06, 2004 10:00 pm:Z tymi p3atkami i rodzynkami to nie znowu tak ?le ale dodaj jeszcze do tego dodatkowo orzechow i 3y?ke mleka odtłuszczonego w proszku.size 1Wyslany Wto Lip 06, 2004 10:02 pm:Acha mleko odtłuszczone w proszku zawsze kupuje w hipermarkecie jakos na razie nie znalazłem nigdzie indziej.W normalnym sklepie ciężko dostać.

Pin It on Pinterest