Jak spalić tłuszcz z brzucha?

Robienie wyłącznie ćwiczeń na płaski brzuch nic nie da jeśli brzuszek będzie obrośnięty warstwą tłuszczu. Nie oznacza to, że robienie 100 brzuszków dziennie nie da żadnych rezultatów. Oczywiście, że da, jednak nie aż tyle co ćwiczenia kardio. Ćwiczenia kardio to wszystkie te, które powodują szybszy przepływ krwi i przyśpieszają nasz oddech. Przyśpieszają one nasz metabolizm na 4 do 24 godzin.

Kardio i ćwiczenia aerobowe.
Robienie wyłącznie ćwiczeń na płaski brzuch nic nie da jeśli brzuszek będzie obrośnięty warstwą tłuszczu. Nie oznacza to, że robienie 100 brzuszków dziennie nie da żadnych rezultatów. Oczywiście, że da, jednak nie aż tyle co ćwiczenia kardio. Ćwiczenia kardio to wszystkie te, które powodują szybszy przepływ krwi i przyśpieszają nasz oddech. Przyśpieszają one nasz metabolizm na 4 do 24 godzin. Możesz biegać, pływać czy jeździć na rowerze. Aby schudnąć i mieć płaski brzuch należy wykonywać ćwiczenia kardio co najmniej 30 minut 6 razy w tygodniu. Po 2 tygodniach zwiększ czas do 45 minut a później do godziny a nawet dwóch. Po ćwiczeniach kardio wykonuj codziennie serię brzuszków.

Jedz mniej cukru i tłuszczu.
To takie proste, jednak większość z nas nie może sobie odmówić batonika czy tłustego boczku. Staraj się jeść jak najwięcej warzyw i owoców. Redukują uczucie głodu i dostarczają cennych witamin
. Zamiast jeść wieprzowinę czy wołowinę jedz kurczaka i ryby (bez skóry!). Zrezygnuj całkowicie z chleba oraz ziemniaków.

Daj sobie czas.
Chcesz mieć płaski brzuch w przeciągu 3 tygodni czy nawet 2 miesięcy? Zapomnij. Utrata tłuszczu wymaga czasu. Im szybciej schudniesz tym większy będzie efekt jo-jo. Optymalna utrata wagi to około 1kg tygodniowo. Stopniowe odchudzanie jest zdecydowanie zdrowsze a efekty długotrwałe. Odchudzanie to maraton a nie sprint!

Brzuszki
Codziennie rano wykonuj serię brzuszków. Na początku wystarczy 100. Jak już się przyzwyczaisz stopniowo zwiększaj ilość do 200-300 dziennie. Przemyśl również wykonanie
aerobicznej 6 Weidera. Aby ją wykonać trzeba wiele motywacji i samozaparcia ale efekty są rewelacyjne.

Masaż brzucha
Codziennie (np. przed zaśnięciem) wykonuj sobie masaż brzucha (głaskanie, rozcieranie, ugniatanie). Do masażu stosuj preparaty ujędrniające. Możesz wykonywać masaż również za pomocą prysznica. Mocnym strumieniem wody masuj cały brzuch. Staraj się co pewien czas zmieniać temperaturę wody, kończąc masaż wodą zimną.

5 komentarzy do “Jak spalić tłuszcz z brzucha?

  1. czy ta seria 100 brzuszków po bieganiu należy ją wykonać w jednym ciągu czy można rozłożyć ?

  2. Możesz rozłożyć… jeżeli nie jesteś w stanie wykonać w jednej serii 100 powtórzeń, zrób tyle ile zdołasz. Z tygodnia na tydzień staraj się zwiększać liczbę wykonanych brzuszków aż dojdziesz do 100.

  3. Zgadzam się z prawie wszystkim, co jest napisane w tym artykule. Tylko 2 ale… ćwiczenia cardio należy wykonywać rano przed jedzeniem( na czczo) i w ten sposób, aby nie był to trening siłowy. Nie wykonujemy tych brzuszków przed jedzeniem, bo możemy doprowadzić do stanu katabolicznego organizmu, czyli do spalania mięśni a nie tłuszczu. Musimy robić 2 treningi dziennie. 1 cardio na czczo a 2 siłowy po jedzeniu (nie ważne o jakiej porze dnia, byle była przerwa po jedzeniu). Poza tym należy pić co najmniej 2 l czystej wody dziennie, aby usuwać z organizmu te toksyny, które spalimy. Schudłem 30 kg w ciągu 1,5 roku i dorobiłem się kaloryfera, więc wiem co mówię.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *