Fabryka Siły
Treningi Diety Suplementy
Odchudzanie Nastolatek Lifestyle
Motywacja Forum Rekomendacje


[Wstecz | Pokaż stronę do wydruku]

Strona dodana przez Hades - [Ocena : 8.00 (8 głosów) | Oceń to!]


Pokaz ćwiczenia
Wyciskanie sztangi wzdłuż tułowia stojąc

Pozycja
Stojąc pewnie i prosto chwyć gryf sztangi nachwytem na szerokości około 20 cm.

Wykonywanie
Z ramionami opuszczonymi do dołu z przodu tułowia, podciągaj sztangę pewnie do brody. Trzymaj zawsze łokcie powyżej poziomu dłoni. Sztanga powinna być blisko tułowia. Opuszczaj ciężar powoli.

O ćwiczeniu
W największym stopniu zaangażowane są mięśnie czworoboczne i naramienne.

Uwagi
Unikaj kołysania ciałem, aby unieść w górę sztangę. Jeśli masz z tym ćwiczeniem kłopoty, spróbuj go wykonywać na maszynie Smitha.



[Wstecz | Pokaż stronę do wydruku]

Strona dodana przez Hades - [Ocena : 8.00 (8 głosów) | Oceń to!]
 
Komentarze są własnością ich autorów. Nie ponosimy odpowiedzialności za ich treść.

Design by: XOOPS UI/UX Team