Fabryka Siły
Treningi Diety Suplementy
Odchudzanie Nastolatek Lifestyle
Motywacja Forum Rekomendacje


Przeglądający wątek: 1 Anonimowi
_seba_  
Przywodziciele i odwodziciele #1
wiec zastanawiam się czy warto cwiczyc te mięśnie, jak to wlasciwie wyglada bo z tego co widze na silce to malo kto na tym cwiczy. na nogi mam oddzielny dzien, trening wyglada tak

- prostowanie nog na suwnicy 4s 12,10,8,8
- przysiady na maszynie hakowej 4s 12,10,8,8
- prostowanie nog w siadzie 4s 12,10,8,8
- uginanie nog lezac 4s 12,10,8,8
- wspiecia na palcach 4xmax
lee  
Przywodziciele i odwodziciele #2
ogolnie to malo kto wogole trenuje nogi, przysiady dal bym na pocztek
_seba_  
Przywodziciele i odwodziciele #3
racja, tu mam tak zapisane, ale zaczynalem od przysiadow, czyli od najciezszego a co do samych tych mięśni, warto cokolwiek z nimi robic?
gieka  
Przywodziciele i odwodziciele #4
Odpisalem ci w poprzednim poscie (o treningu),ze:zmienialbym cotydzien przysiady na hack maszynnie z wyciskaniem na suwnicy Smitha,a wrzucilbym przyciaganie kolan w siadzie 4s 12,10,8,8p lub nozyce(klekasz na jedna noge ze sztanga lub z hantlami) 4s 8-10p
Jak sam zauwazyles nitk w sumie nie cwiczy konkretnie tych mięśni nog,moze dlatego,ze są podatne na kontuzje?no nie weim,zobaczymy co inni powiedza!
karool321  
Przywodziciele i odwodziciele #5
_seba_ pytasz czy warto trenowac nogi, wyobraz sobie ze przypakowales juz tak porzadnie gorne partie ciała ale nog wogole nie cwiczyles, lydki malutkie, wszystko male totalnie nie proporcjonalne do reszty ciała i wychodzisz na plaze, albo na basen. I co się okazuje? Zauwazasz ze kazdy zamiast podziwiac twoje umięśnienie, smieje się z Ciebie pod nosem bo wygladasz bardzo smiesznie. Odpowiedz sobie sam czy warto... Moim zdaniem mięśnie te trzeba cwiczyc moze nie aż tak namietnie jak bary, klate czy chociazby bicepsy ale nie moze zabraknac ćwiczeń na ta partie ciała w naszych planach treningowych.
_seba_  
Przywodziciele i odwodziciele #6
ja się nie pytam o nogi, bo z treningu nog nie mam zamiary rezygnowac, glownie wlasnie dla odpowiednich proporcji.chodzi mi tylko o te mięśnie, tzn przywodziciele i odwodziciele..gieka napisal konkretna odpowiedz (narazone na kontuzje), ale poznalbym jeszcze zdanie innych chetnie
kziel01  
Przywodziciele i odwodziciele #7
no na kontuzje to one są na pewno podatne (glownie naciagniecia).
Glowne ćwiczenie na nie to wykroki ze sztanga lub sztangielkami. Polecam wykroki bez powracania do tylu, a po prostu jakby glebokie kroki do przodu (mniejsza pomoc nogi zakrocznej)
Przywodziciele i odwodziciele pracuja oczywiscie izometrycznie przy przysiadach.
Mozesz dać wykroki zamiast przysiadow tych na suwnicy

example
Przysiady 4s
Wykroki 4s
Uginanie na maszynie 4s
Prostowanie na maszynie 4s
wspiecia 4s

Na wykroki dać lepiej wiecej powtórzeń, gdzies tak po kilkanascie na jedna noge, czyli lacznie gdzies z 20kilka (ale cwiczysz na zmiane nogi, tak jakbys chodzil)
_seba_  
Przywodziciele i odwodziciele #8
ja mam na silce takie urzadzonko do tych partii, noge albo się unosi w bok stojac (odwodziciele), albo podnosi się w gore i przyciaga do normalnej,pionowej pozycji (przywodziciele). chodzi mi o to czy dolozyc to ćwiczenie do nog, czy nie
jonny  
Przywodziciele i odwodziciele #9
skoro zawodowcy pomijaja te ćwiczenia to tymbardziej i ty mozez to zrobic
z filmow widze ze nawet tuz przed zawodami nie cwicza przywo/odwo dzicieli, gdyby bylo to konieczne do wypracowanai ladnych nog na pewno by je trenowali-widocznie przy innych cwiczenaich an nogi te mięśnie tez pracuja, a jak dla mnie to raczej cwicznia dla fitnessek a nie kulturysty
_seba_  
Przywodziciele i odwodziciele #10
oke dzieki a czy zamiast tego mozna by dodac jeszcze cos na lydki, np wspiecia ze sztanga 4xmax?

Te artykuły mogą się Tobie spodobać:

Redukcja tkanki tłuszczowej - Ćwiczenia - Ciekawostki kulturystyczne
Co lubią nasze stawy? - Ciekawostki kulturystyczne
Trening ACT - Trening w kulturystyce
Bieganie a masa - Trening w kulturystyce
Zasady treningowe Joe Weidera - Porady dla początkujących
Wyskok - Trening w kulturystyce
Trening na pusty żołądek - Odżywianie w kulturystyce
Kulturystyka z zasadami - Ciekawostki kulturystyczne
Dieta witaminowa i funkcjonalna - Diety Kulturystyczne
Planowanie posiłków - Porady dla początkujących
Jak NIE asekurować na siłowni - Porady dla początkujących
Termogenne właściwości białka - Odżywianie w kulturystyce

Plany treningowe i dietetyczne

Design by: XOOPS UI/UX Team