Nadesłany przez: Hades dnia 11.04.2012, 2:09:42 Ocena: 0.00 (0 głosów) Oceń artykuł 17405 odsłon

Ćwiczenia dla każdego Trening w domowych warunkach

Trening w domowych warunkach
Brak czasu. To najpopularniejsza wymówka, aby nie wykonywać ćwiczeń. Jednym z celów tej strony to obalenie wielu mitów dotyczących siłowni. Nie musisz mieć dostępu do w pełni wyposażonej sali treningowej i dysponować 2 godzinami dziennie, aby wykonać poprawny i efektywny trening.

Prezentowany zestaw ćwiczeń to propozycja treningowa na dzień w którym nie masz za wiele czasu.

Wybieramy 4 ćwiczenia (burpees – pompka, przysiad i wyskok, podciąganie się na drążku, przysiady i pompki). Potrzebny jest jeszcze timer. Polecam zegar wiszący na ścianie z dużymi wskazówkami.

Trening zajmuje 10 min. Nie robimy przerwy na odpoczynek zanim nie skończymy wszystkich ćwiczeń. Zaczynamy od rundy pierwszej (każde ćwiczenie wykonujemy przez 60 sek.). I od razu przechodzimy do rundy drugiej ( każde ćwiczenie 45 sek.) Potem trzecia i czwarta.

Krótki trening w domowych warunkach

Runda pierwsza

· Burpees x 60 sek.
· Podciąganie na drążku x 60 sek.
· Przysiady x 60 sek.
· Pompki x 60 sek.

Runda druga

· Burpees x 45 sek.
· Podciąganie na drążku x 45 sek.
· Przysiady x 45 sek.
· Pompki x 45 sek.

Runda trzecia

· Burpees x 30 sek.
· Podciąganie na drążku x 30 sek.
· Przysiady x 30 sek.
· Pompki x 30 sek.

Runda czwarta

· Burpees x 15 sek.
· Podciąganie na drążku x 15 sek.
· Przysiady x 15 sek.
· Pompki x 15 sek.

Kiedy wykonujemy zestaw robimy kolejne ćwiczenia jedno po drugim bez przerwy. Nie ma odpoczynku pomiędzy rundami.

Jeśli utkniesz na jakimś ćwiczeniu, złap oddech I daj z siebie wszystko by kontynuować. Jeśli nie masz siły na drążku, podciągnij się i wytrzymaj tak do końca interwału. To lepsze niż usiąść i odpoczywać.

Ten zestaw można wykonywać do trzech razy w tygodniu w zależności od Twojego systemu treningowego.

Burpees wygląda tak:



Cały trening wygląda tak: