Nadesłany przez: Hades dnia 26.05.2012, 2:33:03 Ocena: 5.00 (2 głosów) Oceń artykuł 14411 odsłon

Dieta na rzeźbę Jak się odżywiać żeby schudnąć?

Jak się odżywiać żeby schudnąć?
W dzisiejszych czasach ludzie obawiają się napadów terrorystycznych, katastrof, albo huraganów. Tymczasem z dnia na dzień, zabija nas zwykłe jedzenie. Najbardziej popularne produkty spożywcze są najczęściej tak skonstruowane, że powodują tycie. Przeczytaj jak się odżywiać aby osiągnąć wymarzoną sylwetkę.

Możesz trenować brzuch, wykonywać tysiące ćwiczeń, ale dopóki twoja tkanka tłuszczowa się nie zmniejszy, dopóki nie zobaczysz kaloryfera.

Dlatego zachęcam do zmiany nawyków żywieniowych, szczególnie dla osób, które chcą schudnąć.

Niestety poza fast-foodami, czy alkoholem nasza waga rośnie przez zwykłe produkty. Jedząc jak dotychczas narażamy się również na cukrzycę typu II.

Oto mały skrót twojej biochemii. Kiedy wkładasz jedzenie do ust następuje proces trawienia. Zaczyna się już w ustach.

Jedzenie, które wpada do żołądka, jest wchłaniane w jelitach. Niektóre wchłaniane pokarmy powodują znaczny skok cukru we krwi, który może się długo utrzymywać.

Organizm, aby obniżyć poziom cukru powoduje masywne wydzielenie insuliny. Ten mechanizm powoduje tycie.

W każdym razie zwiększony poziom insuliny powoduje również uczucie głodu. Przez co zjadamy więcej. Zauważ, że w restauracjach podaje się colę przed jedzeniem. To zwykły cukier, który pobudza apetyt.

Celem zdrowej diety jest unikanie produktów, które powodują znaczne skoki cukru.

Otóż należy zwiększyć spożycie białka. Osobiście nie uważam, że dieta bez węglowodanów jest zdrowa. Dlatego należy je spożywać.

Niestety przesadzamy z ilością węglowodanów.

Dlatego polecam unikać takich węglowodanów jak:

- zwykły chleb
- biały makaron
- kasze
- makarony
- płatki śniadaniowe
- kolorowe napoje
- bagietki
- ziemniaki
itd.

co jeść żeby schudnąć

Ogólnie nasz organizm średnio sobie radzi z trawienie chleba. Jeśli nie potrafisz obejść się, bez niego warto zmienić go na pełnoziarnisty.

Niektóre badania na glukonometrze, pokazują że nawet zjadanie pełnoziarnistego makaronu powoduje podwyższony poziom cukru przez kilka godzin.
Dlatego zredukuj węglowodany, zwiększ ilość białka i twoja waga zacznie spadać.
Nie bój się spożywać dobrych tłuszczy (np. tranu). Odżywiaj się z głową, a twoja sylwetka będzie w idealnym stanie.