Nadesłany przez: Hades dnia 6.08.2014, 20:28:25 Ocena: 10.00 (2 głosów) Oceń artykuł 42262 odsłon

Porady dla początkujących 10 przykazań na zwiększenie masy

10 przykazań na zwiększenie masy
"Musisz jeść dużo, żeby być dużym" to opinia podzielana przez tak wielu zawodowców, że stała się już oczywista. Niczym często powtarzane zwroty grzecznościowe, które stają się nawykiem, a tracą na swoim prawdziwym znaczeniu. W 20-40 minut po treningu zjedz 40-60 gramów głównie prostych węglowodanów oraz pewną ilość białka, aby organizm w przetwarzaniu węglowodanów na glikogen w mięśniach, w miejsce tego, który został użyty w trakcie treningu.

10 przykazań na zwiększanie masy:

1. Jedz więcej kalorii, niż spalasz. Około 500 dodatkowych kalorii dziennie prowadzi do przyrostów masy

2. Jedz często, 5-6 posiłków w ciągu dnia

3. Jedz mniejsze posiłki, a większe przekąski

4. Śpij minimum 8 godzin dziennie

5. W treningu nastaw się na tzw. ćwiczenia o ruchach złożonych. Stosuj ćwiczenia poprawiające pracę krwiobiegu (około 30 minut, trzy razy w tygodniu)

6. Zwracaj uwagę na spożywanie napojów zawierających potrzebne składniki żywieniowe

7. Nigdy nie rezygnuj ze śniadania

8. Jedz dużo białka, codziennie około 2 gramy na każdy kilogram wagi ciała

9. Spożywaj 40-60 gramów węglowodanów i 20-30 gramów białka zaraz po treningu. Energetyczne napoje są doskonałym sposobem na dostarczanie organizmowi tych składników

10. Miej zwyczaj zjadania małej przekąski przed pójściem spać