Nadesłany przez: Hades dnia 12.08.2014, 1:50:00 Ocena: 0.00 (0 głosów) Oceń artykuł 32497 odsłon

Trening na masę Trening na zwiększenie masy mięśniowej

Trening na zwiększenie masy mięśniowej
Jeśli chcesz mieć potężnie rozwiniętą sylwetkę, musisz w końcu odstawić na bok program treningowy, jaki dotychczas stosowałeś i wgryźć się w coś większego. Tym czymś może być zaawansowany kulturystyczny program przedstawiony obok. W odróżnieniu od układów ćwiczeniowych na zwiększenie masy przeznaczonych dla początkujących ten program zawiera bardziej różny wachlarz ćwiczeń i szerszy zakres powtórzeń.

Zdobywając trzy razy z rzędu tytuł Mr. Olympia, czy też pilnując prawa na ulicach Arlington w stanie Teksas, stawny kulturysta i jednocześnie oficer policji, Ronnie Coleman, zna wartość ekstremalnie rozwiniętych mięśni. Przy okazji wie on również, że ekstremalne mięśnie wymagają ekstremalnych środków. W rzeczywistości, kiedy osiągniesz drugą z dwóch faz to przy niektórych seriach, które będziesz wykonywał głównie w celu zwiększenia siły liczba powtórzeń nie przekroczy czterech. Chociaż zakres ruchów włączonych do tego programu zmienia się w szerokim zakresie, to ćwiczenia są przeważnie proste. Żadnych bajerów. Wielki Ronnie takich rzeczy nie stosuje. ?Zaczynałem trenować jako powerlifter i ciągle stosuje większość z tych ćwiczeń przez okrągły rok", wyjaśnia. "W każdym tygodniu robię duże ilości ciężkich przysiadów, wyciskania w leżeniu i martwego ciągu. Od samego początku ćwiczę rok w rok na swobodnych ciężarach."

Ronnie poleca również, aby pozostawać przy tych ćwiczeniach i ich porządku kiedy trenuje się specyficzne grupy mięśniowe, zamiast stale zmieniać jedno i drugie jak sugeruje wielu kulturystów i osobistych trenerów. Ronnie twierdzi, że nie grozi nam wpadnięcie w rutynę, ponieważ będziemy zmieniali intensywność i objętość treningu w sposób zapewniający długoterminowe przyrosty. W rzeczywistości, będziemy ponownie regulowali te dwie zmienne co 3-9 tygodni.

Jednym z kluczy do osiągnięcia sukcesu przy tym programie jest prawidłowe psychiczne przygotowanie. Musisz mieć taką postawę, która za każdą wizyta w klubie sprawi, że dasz z siebie wszystko. "Każdego dnia kiedy idę do klubu mówię sobie, że mam do wykonania pracę i robię ją najlepiej jak mogę", wyjaśnia Ronnie. nie pozwalam, aby jakaś rzecz przeszkodziła mi w tej pracy i nie tracę czasu podczas treningu. Powinieneś opuszczać klub z myślą o treningu w następnym dniu. Kulturystyka to psychologiczna gra bardziej niż cokolwiek innego i jeśli naprawdę nie włączysz swojego umysłu do treningu to nie zobaczysz żadnych poważnych rezultatów."

Zaawansowany program treningowy Ronniego Colemana na zwiększenie masy mięśniowej.

Stosuj pierwszą część programu przez 3-9 tygodni, zrób następnie tydzień przerwy i przejdź do drugiej części, która ma trwać też 3-9 tygodni. Po ukończeniu całego programu weź kolejny tydzień odpoczynku i powtórz całość od nowa.