Atlas ćwiczeń klatka: Wyciskanie hantlami na ławce poziomej

Nadesłany przez: Hades dnia 20.04.2017, 1:07:59 Ocena: 0.00 (0 głosów) Oceń artykuł 291 odsłon



Faza początkowa i końcowa ćwiczenia:
 

Wyciskanie hantlami na ławce poziomej

Pozycja.
Połóż się wygodnie na ławce skośnej. Zaprzyj się nogami tak, aby tułów był stabilny. Głowę połóż na ławce, wzrok skierowany przed siebie.
    
Wykonywanie.
Ustaw sztangielki zaraz z boku klatki i wyciskaj je do góry w kierunku linii środka tułowia. Przed osiągnięciem górnego punktu powtórzenia wypuść powietrze. Szybkość ruchu w obu fazach powtórzenia jest taka sama: wolna i równa. Kontrola szybkości jest bardzo istotne ze względu na niezwyczajne ułożenie ciała.
   
O ćwiczeniu.
Sztangielki bardzo korzystnie wpływają na rozciągnięcie mięśni piersiowych. To ćwiczenie ważne jest również dla wyokrąglenia i dokładnego ukształtowania dolnych partii mięśniowych, nadając im pełniejszy i grubszy wygląd.