Atlas ćwiczeń bicepsy: Uginanie ramion z linką wyciągu dolnego stojąc

Nadesłany przez: Hades dnia 20.04.2017, 2:20:00 Ocena: 0.00 (0 głosów) Oceń artykuł 299 odsłon



Faza początkowa i końcowa ćwiczenia:
 

Uginanie ramion z linką wyciągu dolnego stojąc

Pozycja

Używaj sznurowego uchwytu umocowanego do linki wyciągu dolnego, lub specjalnego gryfu. Zacznij mając ręce na wysokości ud, a dłonie skierowane wnętrzami do siebie (chwyt neutralny). Stań dostatecznie daleko od wyciągu, aby obciążenie było nieco uniesione, kiedy ręce będą w pełni wyprostowane. To spowoduje maksymalne napięcie bicepsów.

Wykonywanie
W miarę unoszenia obciążenia wolno supinuj nadgarstki w taki sposób, żeby dłonie były zwrócone wnętrzem do ciebie w końcowej fazie ćwiczenia. Trzymaj łokcie blisko tułowia. Na moment napnij mięśnie bicepsa w szczytowej fazie, po czym powoli opuszczaj ciężar, obracając nadgarstki w taki sposób, aby dłonie były zwrócone wnętrzami do siebie w dolnej fazie ruchu (pronacja).

O ćwiczeniu
Ćwiczenie to łączy w sobie najlepsze elementy ćwiczeń ze sztangą i sztangielkami, angażuje wszystkie trzy główne mięśnie zginacze ramienia ze szczególnym naciskiem na biceps, umożliwia utrzymanie stałego napięcia mięśni.

Uwagi
Używaj maksymalnego obciążenia, z jakim sobie radzisz przy zachowaniu dobrej techniki. Nie pozwól, aby to dzięki skręcaniu ciała ciężar wędrował do góry ? to twoje bicepsy powinny wykonać całą pracę.

Atlas ćwiczeń biceps