Atlas ćwiczeń bicepsy: Uginanie ramion jednorącz z hantlem w podporze

Nadesłany przez: Hades dnia 20.04.2017, 2:20:00 Ocena: 0.00 (0 głosów) Oceń artykuł 463 odsłon



Faza początkowa i końcowa ćwiczenia:
 

Uginanie ramion jednorącz z hantlem w podporze

Pozycja
Usiądź na końcu ławki tak, aby całe pośladki były umiejscowione na ławce. Rozstaw nogi, aby kolana były ustawione nieco szerzej niż Twoje barki.
    
Wykonywanie
Podeprzyj ramię o udo. Dolna część Twojego tricepsu powinna być oparta o wewnętrzną stronę uda. Zablokuj nadgarstek i nie pozwól niczemu innemu się poruszać jak tylko swojemu przedramieniu. Nie przechylaj się do tyłu, żeby nie wykorzystywać tułowia jako dźwigni. Napinaj mięsień, ale nie gwałtownie. Dąż do szczytowego napięcia mięśniowego przytrzymując na sekundę maksymalnie skurczony mięsień. Oporuj ruch podczas opuszczania. Utrzymuj w całej serii napiętą sylwetkę. Opuszczaj przedramię aż do pełnego wyprostu ręki.
    
O ćwiczeniu.
Ćwiczenie to wpływa zarówno na zewnętrzną głowę bicepsa jak i na mięsień ramienny. Służy jednocześnie do zwiększenia masy tych dwóch mięśni i uzyskania między nimi separacji. Wydłuża także biceps w jego dolnej części.

Uwagi
Wykonaj serię jedną ręką, później wykonaj serię drugą ręką.

Atlas ćwiczeń biceps