Atlas ćwiczeń bicepsy: Uginanie ramion z hantlami na ławce skośnej

Nadesłany przez: Hades dnia 20.04.2017, 2:40:00 Ocena: 0.00 (0 głosów) Oceń artykuł 381 odsłon



Faza początkowa i końcowa ćwiczenia:
 

Uginanie ramion z hantlami na ławce skośnej

Pozycja
Usiądź na ławce tak, aby całe pośladki do nich przylegały. Rozstaw nogi, aby zapewnić ciału stabilizacje i równowagę. Staraj się nie kołysać ciałem ani do przodu, ani do tyłu. Trzymaj ramiona tak, aby zawsze wykonywać wszystkie powtórzenia prawidłową techniką.

Wykonywanie
Cały czas unoś sztangielki do poziomu barków. Chcąc izolować wewnętrzne głowy bicepsów odwracaj nadgarstki na zewnątrz. Jeśli z kolei chcesz izolować zewnętrzne głowy bicepsów wystarczy, że lekko skręcisz nadgarstki do wewnątrz stosując tym samym pronację niewielkiego stopnia. Za każdym razem osiągaj szczyt napięcia mięśniowego przytrzymując przez sekundę maksymalnie skurczony mięsień. oporuj ruch podczas opuszczania ciężaru aż do pełnego wyprostu rąk.

O ćwiczeniu
To jedno ze znanych najbardziej wszechstronnych ćwiczeń. Łączy w sobie zdolność do powiększania masy górnych partii bicepsów i izolowania obu głów tych mięśni. Stosując odwracanie nadgarstków na zewnątrz i do wewnątrz można kierować wysiłek tam, gdzie się chce.

Uwagi
Całą pracę powinny wykonywać tylko bicepsy, a reszta ciała pozostaje w tym czasie nieruchoma.