Trening w kulturystyce: Trening klatki piersiowej Charlesa Glassa

Nadesłany przez: Hades dnia 19.01.2006, 2:10:00 Ocena: 7.00 (3 głosów) Oceń artykuł 22008 odsłon Przedstawiam Ci trening jednego z bardziej utytułowanych kulturystów: Charlesa Glassa. Jest to trening rozwijający mięśnie klatki piersiowej zarówno dla początkujących jak i dla zaawansowanych. Miłego czytania...

POCZĄTKUJĄCY

Wyciskanie na ławce poziomej - 3 serie po 10-12 powtórzeń

Wyciskanie na ławce skośnej głową do góry - 3 serie po 10-12 powtórzeń

Wyciskanie na ławce skośnej głowa do dołu - 3 serie po 10-12 powtórzeń

ŚREDNIOZAAWANSOWANI

Wyciskanie na ławce poziomej - 3 serie po 8-10 powtórzeń

Wyciskanie na ławce skośnej głową do góry - 3 serie po 8-10 powtórzeń

Wyciskanie na ławce skośnej głowa do dołu - 3 serie po 8-10 powtórzeń

Rozpiętki na skośnej ławce głową do góry - 3 serie po 8-10 powtórzeń

Glass uważa, że mniej doświadczeni trenujący powinni skupić się na podstawowych ćwiczeniach.

WSKAZÓWKI GLASSA

*Trening podstawowy Jako uzupełnienie bardziej specjalistycznych ćwiczeń, zawsze stosuj podstawowe ruchy złożone.
*Ciągłe napięcie mięśniowe Ogranicz zakres ruchu w takich ćwiczeniach jak wyciskanie na klatkę, aby w ten sposób utrzymać główne mięśnie pracujące pod stałym naprężeniem.
*Wyczerpanie mięśni Wykonuj większość serii aż do stanu chwilowego wyczerpania mięśniowego.
*Priorytet treningowy Skoncentruj się na najsłabszych punktach umięśnienia, przez co poprawisz ogólne proporcje.
*Prawidłowa technika ruchu W celu utrzymania ciągłego napięcia mięśniowego i uniknięcia kontuzji, zawsze stosuj prawidłową technikę wykonywanego ruchu.
*Różnorodność Regularnie zmieniaj programy treningowe.