Nadesłany przez: Hades dnia 27.04.2017, 3:40:00 Ocena: 0.00 (0 głosów) Oceń artykuł 387 odsłon

Suplementy Artykuły Zestawy suplementów na spalanie tkanki tłuszczowej

Zestawy suplementów na spalanie tkanki tłuszczowej
1. MCT i KARNITYNA
Diety niskowęglowodanowe działają odchudzająco. Zmniejszają apetyt i powodują, że organizm przestawia się na pobieranie energii z tkanki tłuszczowej. Niestety, diety niskowęglowodanowe mogą również powodować utratę masy mięśniowej. Tu pojawia się pole do popisu dla trójglicerydów o średnich łańcuchach (MCT) i karnityny. MCT, będące unikalnym rodzajem tłuszczu, zwiększają poziom ketonów, które mogą chronić przed spalaniem mięśni. Karnityna zwiększa produkcję ketonów i pomaga oszczędzić mięśnie w inny sposób.

2. FOSFORANY i CUKIER
Gdy spada liczba kalorii -zwłaszcza pochodzących z węglowodanów - może zwolnić się szybkość metabolizmu. Badania wykazały, że codzienne przyjmowanie fosforanów (w jednym z eksperymentów stosowano 537 mg fosforanu wapnia, 107 mg fosforanu potasu i 25 mg fosforanu sodu) powoduje, że szybkość metabolizmu pozostaje stała mimo ścisłej diety. Przyjmowanie fosforanów w wyżej wymienionych dawkach wraz z posiłkiem może doprowadzić twoją sylwetkę do szczytowej formy, ponieważ mimo zmniejszenia liczby kalorii, tempo przemiany materii prawdopodobnie pozostanie wzmożone.

Cukier również odgrywa ważną rolę. Wiele odchudzających się osób popełnia duży błąd rezygnując z węglowodanów, w nadziei na utratę tłuszczu. Tempo przemiany materii po treningu jest znacznie podwyższone, więc spożycie węglowodanów w ilości do 100 g powinno pobudzić przyrost i regenerację bez obawy, że odłoży się w postaci tłuszczu. I, co dziwne, najlepsze węglowodany w tym czasie to te, które uznano za „złe”: cukier i węglowodany przetworzone. Potreningowa mieszanka fosforanów (jak w poprzednim akapicie) i cukru w ilości do 100 g nie pozwoli na obniżenie się metabolizmu, co ułatwi odchudzanie.

3. TYROZYNA i ZIELONA HERBATA

Alternatywą wobec silnie pobudzających preparatów efedryny jest aminokwas tyrozyna w połączeniu z zieloną herbatą. Tyrozyna zwiększa produkcję neuroprzekaźników (dopaminy i noradrenaliny), które mają wpływ na prawie każdy aspekt metabolizmu, łącznie z przyrostem mięśni i redukcją tkanki tłuszczowej. Weź 1000 mg rano przed jedzeniem i kolejne 100 mg przed każdym treningiem, by lepiej się czuć i ułatwić spalanie tłuszczu. Cztery filiżanki zielonej herbaty dziennie zwiększają liczbę spalanych kalorii. Jeśli przed poranną sesją treningu aerobowego weźmiesz tyrozynę i popijesz kubkiem zielonej herbaty, to prawdopodobnie spalisz więcej kalorii, niż gdybyś nie wziął tego zestawu.