Atlas ćwiczeń łydki: Wspięcia na palcach siedząc

Nadesłany przez: Hades dnia 29.04.2017, 20:03:08 Ocena: 0.00 (0 głosów) Oceń artykuł 220 odsłon

Atlas ćwiczeń łydki



Faza początkowa i końcowa ćwiczenia oraz praca mięśni:
  

Wspięcia na palcach (pozycja siedząca)

Pozycja
W tym ćwiczeniu istotna jest prawidłowa pozycja ciała i forma ruchu. Stopy powinny być skierowane prosto do przodu, plecy wyprostowane, a brzuch napięty. Pochyl się nieco do przodu, aby dłońmi schwycić za uchwyty maszyny, nie tylko w celu wsparcia grzbietu i górnych partii ciała, ale także dla większego skupienia się nad ostatnimi, wyczerpującymi ruchami.

Wykonywanie
W tym ćwiczeniu istotna jest prawidłowa pozycja ciała (j/w). Impet jest Twoim wrogiem i dlatego nie polegaj za bardzo na wykorzystywaniu rąk do wspomagania ruchu. Używaj ich jedynie w tedy, kiedy łydki zaczynają popadać w stan wyczerpania.

O ćwiczeniu
Ćwiczenie to zapewnia dobre napompowanie mięśni, co dobrze wpływa na trenującego.

Uwagi
Ćwiczenie bez pełnej koncentracji pomniejsza, i to znacznie, spodziewane efekty.