Treningi Kulturystów: Renel Janvier Trening Bicepsów

Nadesłany przez: Hades dnia 19.08.2007, 22:53:16 Ocena: 0.00 (0 głosów) Oceń artykuł 7713 odsłon Renel Janvier jest ewenementem, choćby z tego względu, że trenuje 7 razy w tygodniu. Dni odpoczynku wyznacza sobie sam, w zależności od jego samopoczucia. Uważa on, że na profesjonalnym poziomie obowiązuje zasada wszystko albo nic.

Jego układ ćwiczeń na bicepsy jest następujący:

1) Uginanie rąk ze sztangą stojąc 3 x 8-12
2) Uginanie rąk na modlitewniku 2 x 8-12
3) Naprzemienne uginanie rąk ze sztangielkami na ławce skośnej 2 x 8-12

Uwagi Janviera:

1 Pracuje z największym ciężarem, jaki jest w stanie unieść z zachowaniem prawidłowej techniki

2 Najlepsze ćwiczenie na przyrost wymiarów to uginanie rąk na modlitewniku i należy je wykonywać zwracając uwagę na to, by przy każdym powtórzeniu osiągnąć pozycję pełnego skurczu mięśni, a potem powoli opuszczać ciężar do pozycji wyjściowej

3 Robi mało serii, ale trenuje bardzo intensywnie

4 Każdy musi sam odkryć właściwą dla niego kombinację ćwiczeń, która będzie maksymalnie wpływać na jego bicepsy. Nie można ślepo powielać programów ćwiczeń innych, bo każdy z nas ma inny organizm i inaczej reaguje na takie same bodźce

5 Oszukane powtórzenia wprowadzane na długo przed tym, kiedy naprawdę są potrzebne, hamują proces budowy bicepsów

6 Dbajcie o prawidłową technikę - to ważniejsze od wielkości podnoszonych ciężarów

7 Jego ćwiczenia w kolejnych sesjach treningowych nigdy nie są takie same - nie trzyma się kurczowo planu treningów, bo rutyna powoduje zastój

8 Bicepsy ćwiczy 2 razy w tygodniu i rzadko robi na nie więcej niż 6 serii ćwiczeń