Trening dla kobiet: Ćwiczenia mięśni brzucha ze zdjęciami

Nadesłany przez: Hades dnia 4.11.2007, 23:20:00 Ocena: 0.00 (0 głosów) Oceń artykuł 7921 odsłon Ćwiczenia poprawiające wygląd naszego brzuszka. Połóż się na plecach tak aby cały czas przylegały do podłoża. Unieś nogi ugięte w kolanach, zepnij brzuch, oprzyj dłonie na karku, kierując łokcie na zewnątrz.

1. Połóż się na plecach tak aby cały czas przylegały do podłoża.
Zegnij kolana, zepnij brzuch, oprzyj dłonie na karku, kierując łokcie na zewnątrz.
Skieruj wzrok w górę.



2. Unosząc klatkę piersiową w górę, zrób wydech mocno spinając mięśnie brzucha.
Pamiętaj aby broda nie dotykała klatki.
Kręgosłup w odcinku lędźwiowym powinien przylegać do podłoża.
Robiąc wdech wróć do pozycji wyjściowej.



Ćwiczenia na dolne partie mięśni brzucha

1. Połóż się na plecach tak aby cały czas przylegały do podłoża. Unieś nogi ugięte w kolanach, zepnij brzuch, oprzyj dłonie na karku, kierując łokcie na zewnątrz.
Skieruj wzrok w górę.



2. Robiąc wydech, wolno opuszczaj ugięte nogi, do momentu kiedy plecy zaczynają tracić kontakt z podłożem.
Robiąc wdech wróć do pozycji wyjściowej.



Pamiętaj o zachowaniu 1 minuty przerwy między seriami.

Osoby zaawansowane: maksymalną ilość powtórzeń w trzech seriach.

Osoby początkujące: wykonaj od 10 - 16 powtórzeń w trzech seriach.